Bármennyire profi egy cég, bármilyen lelkiismeretesek az ott dolgozók, előfordulhat, hogy hibáznak. Egy magára valamit adó marketing ügynökségnél azonban létezik hibakezelési protokoll, amely garantálja azt, hogy ugyanaz a baki kétszer ne történhessen meg. A Drive Online Marketing hosszú évek tapasztalatával létrehozta a saját hibafeldolgozási folyamatát, amelynek lényege a hiba felismerése, beismerése és kijavítása, majd az így szerzett tanulságok levonása illetve megosztása minden érintettel. Hosszú távon elmondható, hogy a fejlődés záloga a hibázás, hiszen ha valaki „mindig mindent jól csinál”, akkor nincs motivációja arra, hogy változtasson a bevált vagy beváltnak hitt módszereken.
Sok ügynökségnél az a bevett szokás, hogy minden ügyfél mellé kijelöl egy online marketing kampány managert, aki töviről-hegyire megismeri annak adottságait illetve kívánságait, és igyekszik ezeknek megfelelően intézni a kampányait. Ennek a modellnek azonban megvan az a hátránya, hogy az ügynökségi kapcsolattartó munkáját nem ellenőrzi közvetlenül senki, így ha becsúszik egy-egy hiba, arra vagy egyáltalán nem, vagy csak sok idő elteltével derül fény. A Drive Online-nál ezzel szemben minden ügyfél egy csapatot kap, amelynek tagjai folyamatosan ellenőrzik egymást az évek során kifejlesztett cheklistek segítségével, illetve negyedévenként az ügynökség egy másik véletlenszerűen kiválasztott tagja is auditálja az adott kampányt, hátha friss szemmel észrevesz valami olyat, ami a benne dolgozók figyelmét elkerülte.
A Drive Online Marketing célja az ügyfelek lehető legjobb minőségű kiszolgálása. Nem azt ígérjük, hogy soha nem hibázunk, hanem azt, hogy a tévedéseket kijavítjuk, és ugyanazt a hibát soha nem követjük el kétszer!