+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Tartalommarketing

A tartalommarketing és a tartalomgyártás elengedhetetlen része az online jelenlétnek. Minden poszt vagy video, ami kikerül akár Facebookra, LinkedInre, TikTokra, YouTube-ra, erősíti a brandet, a terméket vagy akár a szolgáltatást. Ezek a a posztok javítják a weboldal SEO-ját is, és pozitív hatással lehetnek az organikus találatokra, illetve a forgalomra is.

Miért válaszd a Drive Online csapatát?

Tejleskörű online marketinget biztosítunk a stratégiától a megvalósításig

Többet adunk másoknál

Egy komplett senior csapat tudását biztosítjuk egy főállású alkalmazott bérének a töredékéért

Nem hagyunk egyedül

Folyamatosan együtt gondolkodunk veled a legjobb megoldásokon, hogy villámgyorsan elérhesd a célod

Tovább növekedhetsz

Ügyfeleink az előző pénzügyi évben 39% árbevétel növekedést értek el a közzétett beszámolók alapján

Számíthatsz ránk

Árazásunk a win-win helyzet kialakulását támogatja a hosszútávú együttműködést elősegítve

Többet adunk másoknál

Egy komplett senior csapat tudását biztosítjuk egy főállású alkalmazott bérének a töredékéért

Nem hagyunk egyedül

Folyamatosan együtt gondolkodunk veled a legjobb megoldásokon, hogy villámgyorsan elérhesd a célod

Tovább növekedhetsz

Ügyfeleink az előző pénzügyi évben 39% árbevétel növekedést értek el a közzétett beszámolók alapján

Számíthatsz ránk

Árazásunk a win-win helyzet kialakulását támogatja a hosszútávú együttműködést elősegítve

image 22
image 27
image 28
image 29

A Facebook és Instagram Ads kampányok keretében használható eszközök

A Facebook és Instagram Ads kampányok keretében használható eszközök

Mit tartalmaz a szolgáltatásunk?

  • Konkurensek feltérképezése
  • Hirdetési stratégia megalkotása
  • Konverziós célok felállítása, mérések beállítása
  • Facebook AI algoritmusok tesztelése
  • Havi élő vagy videós konzultáció a kampánymenedzserekkel
  • Alap célcsoport elemzés
  • Hirdetések elkészítése
  • Speciális közönségek létrehozása és tesztelése
  • Folyamatos rendelkezésre állás
  • Havi Google Looker Studio jelentés készítése eseménynaplóval

Gyakran ismételt kérdések

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

Szakértő csapatunk

Ormándlaki Balázs

Mentor / Coach

Várhelyi András

Ügyvezető

Miklósi Marcell

Ad Operations Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Muhi András Zsolt

Sales / Marketing Lead

Ügyfél életút

Stratégiánk és társadalmi felelősségvállalásunk

Cégünk küldetése, hogy minél nagyobb társadalmi hasznot teremtsünk, melynek érdekében folyamatos szakmai és anyagi segítséget nyújtunk közhasznú szervezetek számára.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

A két platformnak együtt 6-7 millió magyar felhasználója van. Ezzel egyértelműen a legnagyobb social elérést itt tudjuk biztosítani. Rádásul a META célzási rendszere kitűnő lehetőséget kínál a hirdetések optimalizálásához.

Esetanulmányok

Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More
Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More
01

A kutatásokat olyan szakembereink végzik, akik aktívan menedzselnek marketing kampányokat is, tehát az elméleti tudáson túl arra is rálátnak, hogy a gyakorlatban milyen metrikáknak van fontos szerepük.

02

Az elkészült kutatásokat egy meeting keretében adjuk át, ahol segítünk értelmezni a statiszikai adatok mögött rejlő tanulságokat. Hétközapi nyelvre fordítjuk le a technikai kifejezéseket.

03

Ha saját webfejlesztőd van, akkor abban is segítünk, hogy a kutatás eredményei alapján hatékonyan tudd briefelni őt az egyes átalakításoknál. Kérésed esetén az általa elvégzett feljesztéseket is ellenőrízzük, és az érdekeidet képviseljük.

Esettanulmány kivonatok

A megalapozott döntések előkészítése:  digitális analitika

Jó tudni!

Több száz óra képzési, tanácsadási tapasztalattal rendelkezünk már csapatszinten forprofit és nonprofit területen egyaránt. E-commerce és B2B cégek is profitálnak a munkatársaink szaktudásából legyen szó stratégiáról vagy valamelyik online marketing eszközzel kapcsolatos tanácsadásunkról.

Facebook és Instagram Ads

A Facebook és az Instagram felülete rengeteg megjelenési és célzási lehetőséget nyújt, amellyel kiaknázható a közösségi hálózatokban rejlő potenciál. Facebookra és Instagramra specializálódott szakembereink hatékony hirdetésekkel tudnak segíteni ügyfeleinknek, hogy elérjék céljaikat. Legyen szó brandépítésről, állásajánlatokról, bevételszerzésről vagy potenciális ügyfelek gyűjtéséről, ezekkel a kampányokkal mindegyik megoldható.