Ma már nem az a kérdés, hogy cégünk jelen legyen-e valamelyik közösségi oldalon (a Facebookon kifejezetten ajánlott), hanem az, hogy milyen stratégiát szánunk vállalatunk életében a közösségi kommunikációnak.

Teremtsünk értéket!

Az egész folyamatnak ez a legfontosabb lényege. Gondoljunk bele, hogy mi miért követünk szívesen egy vállalati Facebook oldalt? Azért, hogy valami értékeset kapjunk attól, akire kíváncsiak vagyunk. Az embereket érdekeljük, hiszen ezért követnek bennünket. Érdekli őket a termékünk, szeretnének hallani rólunk. Mi pedig ennek nagyon örülünk, ezért ne éljünk vissza a bizalmukkal, nyűgözzük le őket Facebook posztjainkkal!
Vegyítsük a sales-es tartalmú üzeneteket a szórakoztatóbb tartalmakkal. Sokan esnek abba a hibába, hogy mindenáron csak eladni akarnak, és minden Facebook bejegyzésüket erre építik fel.
Találjuk meg az arany középutat, maradjunk relevánsak, de könnyedek! :)

kep2

Ne csak organikus elérésekben gondolkodjunk!

Azok az idők már elmúltak, amikor egy-egy bejegyzéssel szinte minden követőnket elértük…
A rengeteg algoritmus változásnak köszönhetően ma már stratégiában kell gondolkodnunk.

Érdemes egy állandó havi hirdetési kerettel számolnunk, és iparágtól függően felépíteni
előre, hogy mikor milyen üzenetet szeretnénk a célközönségünkhöz eljuttatni.
Tervezzük meg, hogy milyen típusú Facebook hirdetéseket szeretnénk alkalmazni, mit szeretnénk posztolni, hányszor egy héten, milyen stílusban.
Legyünk folyamatosan jelen. Sokszor tapasztaljuk azt, hogy vállalkozások hónapokat
kihagynak Facebook kommunikáció nélkül, ami nem feltétlen pozitív üzenettel bír a látogatók számára. Ez a vállalkozás 3-4 hónapja nem posztolt semmit? Lehet, hogy nem is működik? Mi lehet az oka?
Viszont ügyeljünk arra is, hogy ne essünk túlzásba, mert még a legnagyobb rajongóink is megnyomhatják az “unfollow” gombot…

Használjuk az analítikai méréseket!

Már a Facebook oldalunk Elemzések menüjében is rengeteg érdekes és hasznos információt találhatunk, amit használjunk, tanulmányozzuk, értsük meg. Ismerjük meg jobban, hogy kik kedvelnek minket, ezáltal még jobban megismerhetjük a célközönségünket!
Ha még profibbak szeretnénk lenni, egészítsük ki Google Analyticsel!

Kapcsolódó blog cikkünk:

Hogyan-és-mikor-posztoljunk-a-Facebookon-és-az-Instagramon

Hogyan és mikor posztoljunk a Facebookon és az Instagramon?

Magyarországon a két legnépszerűbb képmegosztó közösségi platform a Facebook (5 800 000 magyar) és az Instagram (1 139 000 magyar).
Amikor márkaként a közösségi média kommunikációnkat tervezzük…
Olvass tovább »

driveonline.hu

Egyre inkább háttérbe szorul a SEO?

A Keresőoptimalizálás és az AdWords pro-kontra harca újabb mérföldkőhöz érkezett. A Google 2016. márciusában bevezette a 4 db top hirdetés megjelenését az organikus találatok felett, amíg a jobb oldalról eltűntek a hirdetések…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek