Régóta fent van a “következő lépések” listán, kipipáltuk: a Drive Online Marketing MagNet Bankra váltott. De mi az, amit tudni érdemes a közösségi bankolásról, azaz mitől közösségi a bank?

A MagNet Bank célja az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás, a pénzügyi tudatosságra való nevelés. Abban hisznek, hogy létrehoznak egy értékközpontú társadalmat és összekapcsolják a szereplőket. Transzparensebbé teszik a pénz útját, az egyéni döntési alternatívákat, így láthatóvá téve a személyes hatásokat. Az évek és a számok azt mutatják, hogy ez sikerül nekik, de mit tudnak ők?

MagNetBank-02

Náluk az ügyfelek döntik el, hogy a bank nyereségének 10%-ával mely civil szervezeteket támogassák. A KAP (Közösségi Adományozási Program) program keretein belül tehát a bank tulajdonosi köre minden évben lemond az adózott eredmény 10%-áról, majd feljogosítja az ügyfeleket, hogy ezzel segítsék a programban résztvevő civil szervezeteket. Így a MagNet Bank ügyfeleinek lehetősége nyílik arra, hogy számukra fontos célokat támogassanak, saját bankjuk profitjából.

Még a bankkártyás vásárlással is örömet szerezhetünk másnak anélkül, hogy ez nekünk pénzbe kerülne, ugyanis egy-egy vásárlás után automatikusan támogatják az általunk választott civil szervezetet. Ebből adódóan a jól megszokott rutinfeladatok – mint például egy hétvégi bevásárlás – újabb értelmet nyernek!

Számunkra a legnagyobb élmény, hogy elképesztő fejlettségű Netbankkal rendelkeznek, nem is csoda a program sikere, mely magáért beszél: a Magnet Bank többször elnyerte a az Év társadalmilag felelős bankja kitüntetést a MasterCard Év Bankja versenyen.

Kapcsolódó blog cikkünk:

A Google világmegváltó oldala

A Google, mint a legtöbb jó hírű nagyvállalat, igyekszik a jótékony megmozdulásokkal jobbá tenni a világot. Erre a legjobb lehetősége a saját termékeihez való ingyenes hozzáférés biztosítása közhasznú civil szervezetek számára…
Olvass tovább »

driveonline.hu

Egyre inkább háttérbe szorul a SEO?

A Keresőoptimalizálás és az AdWords pro-kontra harca újabb mérföldkőhöz érkezett. A Google 2016. márciusában bevezette a 4 db top hirdetés megjelenését az organikus találatok felett, amíg a jobb oldalról eltűntek a hirdetések…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek