A Facebook szuper marketing eszközöket biztosít a hirdetők számára, pl. a “Célközönség elemzési adatai”, vagy a “Facebook Analytics”. (Tudtad, hogy a Facebooknak is létezik már Analytics szolgáltatása?)

Mégis mindennek az alapja az úgynevezett Facebook Pixel. A valódi elemzésekhez, a Facebook hirdetések méréséhez, optimalizálásához, a célpiacunk lehető legjobb, részletesebb megismeréséhez a Facebook Pixel adja a táptalajt. A te weboldaladba telepítve van már ez a Facebook kód? Ha nincs, akkor még ma hívd fel a webesedet, és tegyétek be a Facebook Pixelt!

Miért van szükséged a Facebook Pixelre?

Ha szoktál hirdetni a Facebookon, akkor elengedhetetlen. Ha jelenleg úgy hirdetsz a Facebookon, hogy nincs telepítve a Pixel kód az oldaladba, akkor inkább csak ismerkedsz a hirdetésekkel, de a valódi lehetőségeket nem használod ki, és nem tudod megfelelően optimalizálni a kampányaidat, csak vakrepülést folytatsz.

Ha most nem hirdetsz aktívan, de szeretnéd elemezni a weboldal látogatókat, akkor is rendkívül fontos adatokat tudhatsz meg a segítségével. Pl. milyen nemű, korú emberek járnak a weboldaladon, hol élnek, milyen Facebook oldalakat kedvelnek, mi az érdeklődési körük.

Valójában a Facebook-képpont használatával tudod mérni, hogy a hirdetésekkel elért emberek végrehajtják-e az általad elérni kívánt célokat, azaz a hirdetésedből születik-e konverzió. Pl. vásárolnak-e a weboldaladon, feliratkoznak-e a hírleveledre, kitöltik-e az űrlapodat. Ha ezek megvalósulnak, akkor melyik kampányból történik, melyik hirdetésre?

Hallottál már a remarketing megoldásokról? Amikor a weboldalad látogatóit újra elérheted egy pontosan célzott üzenettel. Ahhoz, hogy ilyen hirdetést tudj készíteni, és ne veszítsd el a weboldaladon járt embereket, szintén a Facebook-képpont használata szükséges.

Hol találod a Facebook Pixelt és hogyan lehet telepíteni?

 

Lépj a Facebook Vállalkozáskezelői fiókodba, majd az összes eszköz menüpontot lenyitva válaszd a „Képpontok” opciót.

Válaszd a „Képpontok” opciót

Ezután nyomj a „Képpont létrehozása” zöld mezőre, és a generált kódot másold ki, majd küldd el a webfejlesztődnek, hogy segítsen beépíteni a weboldalad kódjába.

Nyomj a „Képpont létrehozása” gombra

Végezetül nézzük, hogy mi is a Facebook hivatalos megfogalmazása a Facebook Pixelről:

„A Facebook-képpont egy analitikai eszköz, amellyel mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted az emberek által a webhelyeden végzett műveleteket. A képpont adatai alapján lehetőséged van biztosítani, hogy a hirdetéseid a megfelelő embereknek jelenjenek meg, hirdetési célközönséget építeni, és elérni további Facebookos hirdetési eszközöket.”

Kapcsolódó blog cikkünk:

Hogyan-és-mikor-posztoljunk-a-Facebookon-és-az-Instagramon

Hogyan és mikor posztoljunk a Facebookon és az Instagramon?

Magyarországon a két legnépszerűbb képmegosztó közösségi platform a Facebook (5 800 000 magyar) és az Instagram (1 139 000 magyar).
Amikor márkaként a közösségi média kommunikációnkat tervezzük…
Olvass tovább »

Hasznos tippek, hogy jobb legyen a kommunikációd a Facebookon

Ma már nem az a kérdés, hogy cégünk jelen legyen-e valamelyik közösségi oldalon (a Facebookon kifejezetten ajánlott), hanem az, hogy milyen stratégiát szánunk vállalatunk életében a közösségi kommunikációnak…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek