A Facebook a visszajelzések alapján úgy érzi, hogy túl sok az embereknek a márkák irreleváns jelenléte, a Coelhos idézetek, a kattintásvadász tartalmak, a csak értékesítés fókuszú üzenetek, és annak érdekében, hogy a közösség számára egy jobb hely legyen a Facebook, változtatásokat fognak végrehajtani a következő hetekben, hónapokban, amivel szeretnék csökkenteni a hírfolyambeli brand tartalmak számát, és inkább a hozzászólásos tartalmakat tolni, amik vitás, beszélgetős helyzeteket teremtenek az emberek között.

Azt mondják, hogy többet szeretnének mutatni a barátok, családtagok, és a Csoportok bejegyzéseiből. >> Kezdjük el használni a Facebook csoportokat, alakítsunk ki saját csoportokat, ösztönözzük az embereket arra, hogy csatlakozzanak. Beszélgessünk velük, legyenek párbeszédek, vélemények, érzések! Ne csak értékesíteni, mindenáron eladni akarjunk, hanem adjunk az embereknek értéket!

Bár céljuk, hogy kevesebb brand poszt legyen a hírfolyamban, ezt már megszokhattuk, hiszen az organikus eléréseken félévente nagyot vágnak. >> A brand tartalmaktól azt szeretnék, hogy magasabb interakciókat váltsanak ki az emberekből, jobban beszélgessenek a tartalmak alatt. >> A hozzászólásos, vitásabb, beszélgetősebb tartalmak előtérbe helyezése.

Zuckerberg hangsúlyozza, hogy annak ellenére, hogy a cél az, hogy kevesebb irreleváns brand tartalmat lássanak az emberek, amik nem érdeklik, és fontos cél, hogy a kattintásvadász tartalmakat háttérbe szorítsák, az értéket közvetítő márkáknak ugyanúgy van, és lesz jövője.

Illetve érdemes rávilágítani egy fontos elemre a Zuckerberg interjúból: Zuckerberg nem hozza szóba a reklámokat. Mivel tudjuk, hogy ők is ebből élnek, ez logikusan is hangzik, miért tennék tönkre a saját üzletüket?

Zuckerberg a nyilatkozatban végig azt hangsúlyozza, hogy a márkák tartalmaiból kevesebbet szeretne megjelentetni, de a reklámokat nem hozza szóba. Ez arra enged következtetni, hogy leginkább végig az organikus tartalmakról beszél.

>> “Nowhere did Zuck mention ads. And neither did Adam Mosseri, Head of News Feed.”

A jövőben a Facebook ingyenesen nagyon kevés elérést fog produkálni, mindenképpen érdemes hirdetni a fontos tartalmainkat. Vegyük rá a követőinket, hogy állítsák be a mi oldalunknál, hogy az elsőként jelenjen meg a hírfolyamban!

Ezt hol tudjuk beállítani?

Kérjük meg a követőinket akár egy Facebook posztban, hogy kattintsanak a Facebook oldalunkra, majd a “Követés” menüre, ott pedig pipálják be a “Megjelenítés elsőként” fület.

Jelenjünk meg elsőként a hírfolyamban!

Muszáj lesz hirdetni, kiemelni a fontos posztjainkat. A Facebooknak jó hirdetési funkciója van, és még mindig a legolcsóbb elérést, átkattintást, figyelmet, vevőszerzést biztosítja, szinte az összes többi platform közül.

Az eddigi kommunikációt jobban át kell alakítani, párbeszédeket kell generálni.

Zárszóként elmondható, hogy a bejelentés hatalmas port kavart, rengeteg cég életét megváltoztatja, ez kétségtelen.

Ezért kulcsfontosságú, hogy valódi értéket teremtsünk az emberek számára, és minőségi tartalmakkal, hirdetésekkel szólítsuk meg a felhasználókat.

Kapcsolódó blog cikkünk:

Mi az a Facebook Pixel? Hogyan lehet a vállalkozásod egyik leghatékonyabb marketing eszköze?

A Facebook szuper marketing eszközöket biztosít a hirdetők számára, pl. a “Célközönség elemzési adatai”, vagy a “Facebook Analytics”…
Olvass tovább »

Hogyan-és-mikor-posztoljunk-a-Facebookon-és-az-Instagramon

Hogyan és mikor posztoljunk a Facebookon és az Instagramon?

Magyarországon a két legnépszerűbb képmegosztó közösségi platform a Facebook (5 800 000 magyar) és az Instagram (1 139 000 magyar).
Amikor márkaként a közösségi média kommunikációnkat tervezzük…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek