Google szöveges hirdetések a YouTube találati listájánAprónak tűnő, ám fontos változást jelentett be a YouTube január végén, miszerint a Google szöveges hirdetései mostantól a YouTube keresési találatai között is megjelennek. A YouTube az utóbbi időben egyértelműen magasabb sebességi fokozatba kapcsolt, hiszen nemrég vezette be a helymeghatározásra épülő hirdetéseket, amelyek segítenek összekötni az egymás közelében tartózkodó vásárlókat és hirdetőket, valamint a call-to-action felhívásokat a TrueView-hirdetésekben, amelyek azonnal a hirdető honlapjára irányítják a potenciális vásárlókat. Önmagában egyik változtatás sem fogja megváltani a világot, az irány azonban egyértelmű: a YouTube egyre komolyabb hirdetési platformmá válik.

Mit jelent ez a legújabb módosítás? Azt, hogy a YouTube is bekerült a Google keresési partnerei közé, vagyis a keresési partnerekre optimalizált szöveges hirdetés kampányok újabb megjelenési felülettel bővülnek. Az újításnak köszönhetően a hirdetési kampányok kulcsszavaira lefuttatott keresések eredményei mostantól a YouTube találatai közt is megjelennek – de egyelőre csak mobiltelefonon.

Miért fontos ez minden hirdető számára? A YouTube képviselőjének elmondása szerint hónapok óta tesztelik az új rendszert, és az eredmények azt mutatják, hogy a YouTube mobilos kereséseire megjelenő szöveges hirdetések hasonló konverziós arányokat produkálnak, mint a Google keresésekre kiadott találatok. Amy Vaduthalakuzy, a Google videós hirdetések termékmenedzsere szerint ez arról árulkodik, hogy a megfelelő pillanatban a megfelelő embernek megmutatott hirdetés még egy videós kontextusban is képes arra, hogy nagyon hatékony konverziós arányt érjen el, amennyiben rímel a felhasználó szándékaira.

A kiterjesztett hirdetéseket egyelőre nem támogatja a YouTube keresőmotorja, így azok nem jelennek meg a mobiltelefonos keresések találati listájában, de a trendet elnézve ez már csak idő kérdése.

Forrás: https://searchengineland.com/now-your-google-text-ads-can-show-on-youtube-search-results-too-311328

Kapcsolódó blog cikkünk:

a méret igenis számít

A méret igenis számít!

2016-ban a hirdetők örömujjongással fogadták a kiterjesztett szöveges hirdetéseket (Expanded Text Ads – ETA), hiszen hirdetéseik mérete egyik napról a másikra 50%-kal megnőtt, a kattintási ráta pedig átlagosan 20%-kal emelkedett a változtatás után…
Olvass tovább »

A Google nem lassít

Alig néhány héttel azután, hogy a Google bejelentette az AdWords és DoubleClick összevonását a Google Ads márkanév alatt, további új funkciókról számolt be a július eleji Marketing Live konferencián. A négy új funkció a Responsive search, a Maximize lift, a Local Campaigns és a Smart shopping mind abba az irányba mutat…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek