wazeMegszokhattuk már, hogy a Google nem lassít, szinte minden hónapra jut valamilyen új funkció vagy módosítás bejelentése, sőt még április elsejei tréfák kiagyalására is marad idejük a fejlesztőknek. A legújabb módosítás a mintegy 115 millió felhasználóval rendelkező Waze navigációs applikációt érinti.

A Waze néhány héttel ezelőtt bejelentette, hogy zero-speed takeover ad szolgáltatásuk mostantól elérhető a Google Display & Video 360 szolgáltatásán keresztül is. A 2018-ban bevezetett zero-speed takeover ad lényege röviden annyi, hogy az adott hirdetés csak akkor jelenik meg a felhasználók mobiltelefonján, ha a jármű megáll, és a meghirdetett üzlet vagy étterem egy bizonyos távolságon belül van. Az új típusú hirdetés alig egy év alatt 7,2 millió navigációt (konverziót) eredményezett, ami egyértelmű sikernek számít a Google szerint.

A bejelentés kitért arra is, hogy a Display & Video 360 alá integrált Waze-hirdetéseket összehangolják a Google Campaign Managerrel, így a hirdetők össze tudják hasonlítani a Waze-kampányok eredményességét a más platformokon megjelenő hirdetések teljesítményével.

Mindez azért számít jelentős újításnak, mert a Waze integrálása a Display & Video 360 szolgáltatásba egyben azt is jelenti, hogy a hirdetők hozzáférhetnek a programozott vásárlások inventory-jához. Ezzel a bővítéssel és a Waze-felhasználókról begyűjtött információkkal, mint a tartózkodási hely, a gyakori útvonalak, az időjárás vagy a napszak, az egyik leghatékonyabb hirdetési felületté válhat a népszerű navigációs app.

Forrás: https://marketingland.com/waze-enables-programmatic-inventory-to-offer-richer-analytics-with-google-ad-tech-integrations-259420

Kapcsolódó blog cikkünk:

A Google nem lassít

Alig néhány héttel azután, hogy a Google bejelentette az AdWords és DoubleClick összevonását a Google Ads márkanév alatt, további új funkciókról számolt be a július eleji Marketing Live konferencián. A négy új funkció a Responsive search, a Maximize lift, a Local Campaigns és a Smart shopping mind abba az irányba mutat…
Olvass tovább »

A néma remarketing városa

Hirdetői szempontból ijesztő bejelentést tett a Google egyik vezetője, John Krafcik, amikor közölte, hogy a keresőóriás továbbfejleszti 2012-ben bevezetett „Némítás” funkcióját. Ez röviden azt jelenti, hogy a Google további lehetőségeket kínál arra, hogy a felhasználók kizárják a remarketing hirdetéseket. Hogy ez milyen hatással lesz a remarketing kampányokra? Jó kérdés…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

Pörgesd fel vállalkozásodat a sikerreceptjeinkkel!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek