milyen egy jó marketing ügynökség

Erre a kérdésre keresi a választ a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata egy online kérdőív segítségével: https://survey.researchcenter.hu/index.php/621366?lang=hu

A magyarországi vállalatok véleményére és elvárásaira kíváncsiak, azokra a szempontokra, amelyek alapján a cégek kiválasztják, melyik ügynökségre bízzák az egyre több digitális feladatot. A Drive Online Marketing mint alapító tag és kiemelkedő piaci szereplő sok más, jó nevű ügynökséggel együtt tagja a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának, így a felmérés eredményéről első kézből értesül majd, és tud alkalmazkodni az ott megjelenő igényekhez.

Azok a cégek, amelyek tartani akarják a lépést a digitális kor kihívásaival, egyre nagyobb százalékban vonnak be online marketing ügynökségeket a munkájukba. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű feladat, hanem komoly döntés, és a DIMSZ ezt a döntést akarja megkönnyíteni a Keresőmarketing tagozat létrehozásával illetve a felmérés elindításával.

A szövetség értékes információkat remél az online kérdőívek kitöltésétől, olyan kérdésekre keresi a választ, mint hogy a cégek milyen marketingtevékenységben várnak segítséget az ügynökségektől, mely szolgáltatásokat tartanak „alapértelmezettnek”, vagy hogy mi a fontosabb a kiválasztásnál: az ajánlás vagy a szakmai jelenlét?

Kapcsolódó blog cikkünk:

Miért ne állítsd le a brand kampányodat?

Az elmúlt években számos cégvezető feltette már magának a kérdést, vajon érdemes-e pénzt áldoznia saját brandje kulcsszavainak hirdetésére. Megoszlanak a vélemények a témában, egyes cikkek azt sugallják, hogy nettó pénzkidobás, mások szerint üzleti öngyilkosságot követ el, aki nem költ rá…
Olvass tovább »

Az e-kereskedelem mértékegysége avagy a konverziós ráta rejtelmei

Az e-kereskedelemben a „konverziós ráta” azt mutatja, hogy adott időszakon belül hány oldallátogatásból lesz tényleges vásárlás. Mivel az online értékesítés sikere azon múlik, hogyan tudjuk a passzív bámészkodókat fizető vásárlókká tenni, a konverziós ráta a legfontosabb mérőszám ebben a műfajban…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek