Marketing ügynökségi együttműködésMinden viszonylag új szakterületen, amely nem rendelkezik több generációs berögződésekkel, és amelyhez szüleinktől vagy tanárainktól nem kapunk iránytűt, gyakoriak a tévhitek és a félreértések. Az online marketing ügynökségek munkája sokak számára még mindig homályos hókuszpókusznak tűnik, ennek megfelelően sokszor az elvárások is távol állnak a realitásoktól.

A leggyakoribb félreértés általában abból adódik, hogy az online marketing ügynökségek munkájára – azon belül is az AdWords-kampányokra – egyfajta megvásárolható szolgáltatásként tekintenek az ügyfelek, a keresőmarketing világa azonban ennél sokkal összetettebb. A digitális ügynökségek nem szolgáltatást árulnak, hanem partnereket keresnek, akikkel együtt fejlődve növekedhetnek, hogy mindketten minél nagyobb árbevételre tegyenek szert. Gyakran előfordul, hogy az ügyfelek garanciát szeretnének kapni arra, hogy ha egy bizonyos összeget elköltenek, akkor nőni fog a forgalmuk, és több pénzt keresnek. Ilyen garanciát egyetlen online marketing ügynökség sem tud adni.

Szemléletes példával élve egy ügynökség a pulikutya szerepét tölti be, amely betereli a juhokat a karámba, vagyis elvezeti a potenciális vásárlókat a hirdető weboldalára. De hogy a juhoknak tetszik-e a karám, szeretnének-e ott választani a kirakott ennivalók közül, és szívesen térnek-e vissza oda később, az már nem a pulikutya felelőssége, hanem azé, aki a karámot kiépítette. Természetesen egy jó ügynökség abban is tud segíteni, hogy vonzóbbá és versenyképesebbé tegye a karámokat, ehhez azonban olyan ügyfélre van szüksége, aki nyitott a változásra, bízik a pulikutya szakértelmében, és hajlandó invesztálni a weboldala fejlesztésébe vagy az egyedi értékesítési előnyök kialakításába.

Röviden összefoglalva: a sikeres online marketing kulcsszava az együttműködés. A jó ügynökség nyitott az ügyfél igényeire, és tapasztalatát illetve tudását maximálisan a közösen kijelölt cél szolgálatába állítja. A jó ügyfél pedig megbízik az általa választott marketing ügynökség szakértelmében, és tevékenyen részt vesz a nyerő stratégia kialakításában. Ha ez megvalósul, a siker biztosan nem marad el!

Kapcsolódó blog cikkünk:

Felek közötti megfelelő kémia

Ügynökségi élet 2. – Mi köze a kémiának az online marketinghez?

Az emberi kapcsolatoknak van egy láthatatlan és nehezen meghatározható összetevője. Ez dönti el, kit tartunk szimpatikusnak, kivel kötünk barátságot, vagy éppen kivel tudunk eredményesen együttműködni…
Olvass tovább »

Idő, amíg a Google találati listájának élére kerül

Ügynökségi élet 3. – Róma sem egy nap alatt épült

Manapság ahhoz vagyunk szokva, hogy ha az embernek van elég pénze megfizetni a gyorsaságot, akkor szinte bármihez hozzá lehet jutni percek, órák vagy legfeljebb néhány nap alatt. Akadnak azonban dolgok, amelyeknek nem lehet siettetni a növekedését…
Olvass tovább »

Drive online - fiók audit

INGYENES GOOGLE ADS VAGY FACEBOOK ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire működik hatékonyan cégetek Google Ads vagy Facebook Ads kampánya?
Fiókauditjaink során azt tapasztaltuk, hogy átlagosan a költségkeret 40%-a rosszul kerül elköltésre a fiókokban.

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!