Idő, amíg a Google találati listájának élére kerülManapság ahhoz vagyunk szokva, hogy ha az embernek van elég pénze megfizetni a gyorsaságot, akkor szinte bármihez hozzá lehet jutni percek, órák vagy legfeljebb néhány nap alatt. Akadnak azonban dolgok, amelyeknek nem lehet siettetni a növekedését. Akármennyi pénzt áldozunk rá, akkor is időbe telik, míg egy fa megnő, míg az ember megtanul egy nyelvet, vagy míg az AdWords-kampány vagy a keresőoptimalizálás a Google találati listájának élére repíti a vállalkozásunkat.

Az online marketing ügynökségek és ügyfeleik ideális kapcsolatához nem csak jó kémia és együttműködés szükséges, hanem türelem is. Méghozzá elsősorban az ügyfél részéről. Ha valaki a Vanity Fair nyomtatott változatában vagy a Super Bowl közvetítésének szünetében szeretne hirdetni, ahhoz elsősorban nagyon sok pénzre van szüksége. Aki viszont a Google AdWords révén akarja népszerűsíteni termékét vagy vállalkozását, annak nem elég belepumpálnia egy csomó pénzt a kampányába, hanem kell hozzá találnia egy online marketing szakértőt, és türelmesen ki kell várnia, amíg a befektetett munka meghozza az eredményét. A jó, adat alapú döntésekhez statisztikai sokaság kell és szignifikáns különbség a változókban. Ha túl gyakran módosítunk, vagy túl sok változót változtatunk egyszerre, akkor nem lesz megalapozott a döntés.

Attól, hogy naponta többször lemérjük, mennyit nőttek a cseresznyék a kertünkben álló fán, nem jön el hamarabb a szüretelés ideje. Ugyanígy hiába ellenőrizzük a kampány elindítása után óránként, hogy hányadik helyen jelenik meg a honlapunk a Google találati listáján, azzal nem tudjuk siettetni a folyamatot, mert a keresőmarketing nem így működik. Betörni egy piacra nem lehet percek alatt, egy ilyen kaliberű cél eléréséhez pénz, jól átgondolt stratégia és türelem szükséges, és ha a háromból valamelyik hiányzik, akkor sokkal kisebb az esélyünk a sikerre.

Kapcsolódó blog cikkünk:

Felek közötti megfelelő kémia

Ügynökségi élet 2. – Mi köze a kémiának az online marketinghez?

Az emberi kapcsolatoknak van egy láthatatlan és nehezen meghatározható összetevője. Ez dönti el, kit tartunk szimpatikusnak, kivel kötünk barátságot, vagy éppen kivel tudunk eredményesen együttműködni…
Olvass tovább »

Tévedni emberi dolog

Ügynökségi élet 4. – Tévedni emberi dolog

Mindenki ismeri a mondást: „Tévedni emberi dolog”, de azt már kevesebben tudják, hogy a Senecától származó idézet itt nem ér véget, hanem így folytatódik…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

Pörgesd fel vállalkozásodat a sikerreceptjeinkkel!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek