egyedi értékesítési előnyökA vásárlói lélektan viszonylag egyszerű: az ember általában azt a terméket vagy szolgáltatást választja a kínálatból, amelyik a lehető legjobbat nyújtja a lehető legjobb áron. Kereskedői szempontból az a cél, hogy a saját termékünket vagy szolgáltatásunkat kiemeljük a versenytársak ajánlatai közül valami olyan plusz szolgáltatással vagy garanciával, amit csak nálunk kaphat meg a vásárló – ezt nevezzük egyedi értékesítései előnynek.

Az egyedi értékesítési előnyök típusai
A legtöbb területen hatalmas a verseny a cégek között, ezért nem könnyű megtalálni azt az ideális egyedi értékesítési előnyt, ami segít bevonzani a potenciális vásárlókat. Az egyedi értékesítési előnynek két típusa lehet: vagy valami olyat kínálunk, amit csak a mi cégünk tud nyújtani, vagy olyasmit hirdetünk, amit mindenki más tud, de csak mi kommunikáljuk a vásárlók felé. Az első típusba tartozhat például egy marketing ügynökség, mint amilyen a Drive Online, amely nem csak hatékonyságot ígér, hanem teljes körű szolgáltatást, tehát egyszerre tud tartalmat gyártani, Google Ads kampányt menedzselni vagy stratégiai tanácsadást nyújtani. A második típusba tartozhat például annak kommunikálása, hogy a megrendelt terméket 3 munkanapon belül garantáltan megkapja a megrendelő – ezt a legtöbb online áruház tudja nyújtani, mégsem építi mindegyik erre a kampányát.

Milyen az ideális egyedi értékesítési előny?
Az ideális egyedi értékesítési előny valamilyen fogyasztói félelemre reagál, vagy megerősít egy meglévő elvárást. Ha egy cég törékeny termékeket forgalmaz, például üvegpoharakat, akkor jogos félelem a vásárló részéről, hogy mi történik, ha a dobozt kinyitva szilánkokra törve találja a megrendelt árut. Ilyen esetben hatékony kampányt lehet építeni arra, ha a cég törésgaranciát vállal minden megrendelt pohárra, és megtéríti a sérülten célba érkező termékek árát. Az is fontos szempont, hogy az egyedi értékesítési előny megfogalmazása valamilyen konkrétumra épüljön. Sokkal nehezebb meggyőzni a vásárlókat olyan homályos tartalmú szókapcsolatokkal, mint a „hatalmas árukészlet” vagy az „óriási tapasztalat”, ezért érdemes inkább úgy fogalmazni, hogy „30 ezer m2-es raktár” vagy „25 év tapasztalat”.

Kapcsolódó blog cikkünk:

ügynökségi élet

Ügynökségi élet 1. – Szolgáltató? Nem, partner

Minden viszonylag új szakterületen, amely nem rendelkezik több generációs berögződésekkel, és amelyhez szüleinktől vagy tanárainktól nem kapunk iránytűt, gyakoriak a tévhitek és a félreértések.
Olvass tovább »

Biztonságban a Wordpress-tengeren

Biztonságban a wordpress tengerén

Ahogy a biztonságról korábban már többször szó esett, online gyermekünket, azaz weboldalunkat is védenünk kell mindennemű kibertámadástól! Ami biztos, hogy WordPress-re 2-3 hetente adnak ki frissítést…
Olvass tovább »

Drive online - fiók audit

INGYENES GOOGLE ADS VAGY FACEBOOK ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire működik hatékonyan cégetek Google Ads vagy Facebook Ads kampánya?
Fiókauditjaink során azt tapasztaltuk, hogy átlagosan a költségkeret 40%-a rosszul kerül elköltésre a fiókokban.

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!