webshop

Külpiacra lépni, átkelni a határokon és egy másik országban sikerre vinni egy vállalkozást nem egyszerű feladat. Sokan már a nulladik lépésnél megtorpannak, mert megijeszti őket a nyelvtudás hiánya vagy a megszokottól eltérő környezet.

Akik viszont belevágnak, azoknak az eltökéltségen kívül szükségük van türelemre és nem kevés tőkére is. Ez utóbbihoz nyújt most segítséget a HEPA EXP2020 pályázata, amely közel 2 milliárd forintos keretösszegből támogatja a mikro-, kis- és középvállalkozások, valamint nagyvállalatok külpiacra lépését.

Mire lehet pályázni?
A támogatható tevékenységek köre igen széles, a nemzetközi kiállításokon és vásárokon való megjelenés, illetve a külpiaci árubemutatók megszervezése mellett lehet pályázni a külföldi marketing és márkaépítő tevékenységek kivitelezésére, a projekt előkészítésére, tanácsadásra, valamint az online értékesítési csatornák kialakítására – vagyis csupa olyan dologra, amely egy online marketing ügynökség szolgáltatási portfóliójában megtalálható.

Mekkora összeget lehet igényelni?
Az igényelhető támogatás összege minimum 3, maximum 5 millió forint, amely 100%-ban előfinanszírozott! A pályázatok benyújtási határideje 2020. november 15. vagy a keret (1,9 milliárd Ft) kimerülése, és a 2020. augusztus 3. és 2021. november 30. közötti számlák számolhatóak el.

Miért soha vissza nem térő alkalom?
A külpiacra lépés ma már elképzelhetetlen az online csatornák igénybe vétele nélkül, ám általában éppen ez az a terület, amelynek átlátása és a hatékony kihasználása olyan szakértelmet igényel, amellyel a legtöbb cég nem rendelkezik. A célba vett piac feltérképezéséhez, a Facebook kampányok elindításához vagy a Google AdWords kampányok menedzseléséhez hozzáértés és pénz kell – utóbbit pedig most a legkönnyebb megszerezni erre a célra a pályázat révén.

A pályázat részletei ezen a linken megtekinthetőek: https://kkvpalyazatok.com/kulpiacrajutasi-tamogatas-hepa-exp2020/

Kapcsolódó blog cikkünk:

Külpiacra lépés 2.

Külpiacra lépés 2. – Hogyan vágjunk bele a nemzetközi terjeszkedésbe?

A meghódítani kívánt piac minél alaposabb felmérése marketing szempontból elengedhetetlen a sikeres külföldi terjeszkedéshez. Ezért érdemes olyan online marketing ügynökséget választani, mint amilyen a Drive Online, amely nagy tapasztalattal rendelkezik a Google-lel közösen végzett piackutatásokban…
Olvass tovább »

Online marketing trendek

Külpiacra lépés 3. – Mi kell egy sikeres nemzetközi nyitáshoz?

A nemzetközi terjeszkedés komoly ugrás minden cég életében. Akkor sem könnyű meglépni, ha minden feltétel adott hozzá, mert rengeteg a változó, nincsen garantált sikerrecept, és bármikor felbukkanhat egy olyan versenytárs, aki egyik pillanatról a másikra semmissé teszi értékesítési előnyünket….
Olvass tovább »

Drive online - fiók audit

INGYENES GOOGLE ADS VAGY FACEBOOK ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire működik hatékonyan cégetek Google Ads vagy Facebook Ads kampánya?
Fiókauditjaink során azt tapasztaltuk, hogy átlagosan a költségkeret 40%-a rosszul kerül elköltésre a fiókokban.

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!