LPP felhőbe költözöttNagyon érdekes cikk jelent meg a Think with Google felületén arról, hogy miként alkalmazkodott a Covid válság okozta helyzethez a lengyel LPP. A cég legnagyobb ruhagyártó Lengyelországban, több nagy brand tulajdonosa – pl. Reserved -, 1700 fizikai üzlettel és online webshoppal.

Korábbi terveikben is nagy hangsúlyt kapott a digitalizáció, de a járvány okozta hatások felgyorsították ezt a folyamatot.

2020. áprilisában 251%-os növekedést könyveltek el az online vásárlások számában az előző év áprilisához képest, ami komoly terhelést jelentett az online rendszereikre. Ennek hatására (is) webshopjuk tekintetében a felhő technológiák mellett köteleződtek el.

Ennek segítségével lejjebb tudják szorítani a IT költségeket, egyszerűsíteni tudják a munkafolyamatokat, növelni tudják a hatékonyságot és a felhasználói élményt. Lehetőségük van jobban használni a data science-t a vásárlóik jobb megértésére, amivel optimalizálni tudják a készletezést és a promóciókat. A felhőbe való költözésnek az egyik legnagyobb előnye, hogy le lehet csökkenteni a kockázatát annak, hogy a weboldal leálljon, ami ilyen forgalom mellett nagyon komoly bevételkiesést és ügyfélvesztést eredményezhetne.

Tovább a cikkre:
https://www.thinkwithgoogle.com

Kapcsolódó blog cikkünk:

szárnyal az online kereskedelem

Szárnyal az online kereskedelem a vírus hatására

Az egyik halála a másik kenyere, tartja egy svéd közmondás, ami tökéletesen illik a koronavírus felbukkanása óta eltelt fél évre a hazai kereskedelemben. A járvány miatti bezárások egész iparágakat rendítettek meg…
Olvass tovább »

Online marketing a válság alatt

Online marketing a válság alatt

A koronavírus terjedése nagy változásokat hozott a lakosság mobilitását illetően, és nagy mértékben megváltoztatja a vásárlási szokásokat is. A változásnak több szakasza, állomása lesz a közeljövőben, amelyek különböző megközelítéseket igényelnek a vállalkozók részéről…
Olvass tovább »

Drive online - fiók audit

INGYENES GOOGLE ADS VAGY FACEBOOK ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire működik hatékonyan cégetek Google Ads vagy Facebook Ads kampánya?
Fiókauditjaink során azt tapasztaltuk, hogy átlagosan a költségkeret 40%-a rosszul kerül elköltésre a fiókokban.

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!