Blog2020-01-30T22:59:12+00:00

Ügynökségi élet 4. – Tévedni emberi dolog

2019. június 18.|Agency Life, Hírek|

Mindenki ismeri a mondást: „Tévedni emberi dolog”, de azt már kevesebben tudják, hogy a Senecától származó idézet itt nem ér véget, hanem így folytatódik: „a tévedésben megmaradni azonban ostobaság.” A hiba az élet része, éppen ezért nem életszerű elvárni valakitől, hogy soha ne hibázzon, [...]

Közvetlen forgalom a Google Analyticsben

2019. június 4.|Analytics|

Általánosan elterjedt tévhit, hogy közvetlen forgalom alatt azt értjük, amikor valaki úgy jut el a honlapunkra, hogy azt vagy könyvjelzővel látta el a saját böngészőjében, vagy közvetlenül begépelte a honlap címét a címsorba. Ezért boldogan kiálthat fel, aki meglát egy ilyen táblázatot: „Minden sessiont [...]

Ügynökségi élet 3. – Róma sem egy nap alatt épült

2019. május 28.|Agency Life, Hírek|

Manapság ahhoz vagyunk szokva, hogy ha az embernek van elég pénze megfizetni a gyorsaságot, akkor szinte bármihez hozzá lehet jutni percek, órák vagy legfeljebb néhány nap alatt. Akadnak azonban dolgok, amelyeknek nem lehet siettetni a növekedését. Akármennyi pénzt áldozunk rá, akkor is időbe telik, [...]

Ügynökségi élet 2. – Mi köze a kémiának az online marketinghez?

2019. május 28.|Agency Life, Hírek|

Az emberi kapcsolatoknak van egy láthatatlan és nehezen meghatározható összetevője. Ez dönti el, kit tartunk szimpatikusnak, kivel kötünk barátságot, vagy éppen kivel tudunk eredményesen együttműködni. Mivel az online marketing ügynökségek és az ügyfelek közös munkájának sikere az együttműködésen múlik, érdemes kicsit körüljárni ezt a [...]

Ügynökségi élet 1. – Szolgáltató? Nem, partner!

2019. május 28.|Agency Life, Hírek|

Minden viszonylag új szakterületen, amely nem rendelkezik több generációs berögződésekkel, és amelyhez szüleinktől vagy tanárainktól nem kapunk iránytűt, gyakoriak a tévhitek és a félreértések. Az online marketing ügynökségek munkája sokak számára még mindig homályos hókuszpókusznak tűnik, ennek megfelelően sokszor az elvárások is távol állnak [...]

Milyen egy jó marketing ügynökség?

2019. május 28.|Hírek, Marketing stratégia|

Erre a kérdésre keresi a választ a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata egy online kérdőív segítségével: https://survey.researchcenter.hu/index.php/621366?lang=huA magyarországi vállalatok véleményére és elvárásaira kíváncsiak, azokra a szempontokra, amelyek alapján a cégek kiválasztják, melyik ügynökségre bízzák az egyre több digitális feladatot. A Drive Online [...]

A Google kinyírja a sütiket

2019. május 22.|AdWords, Hírek|

Az amerikai Wall Street Journal napilap információi szerint a Google arra készül, hogy új eszközöket ad a Chrome-felhasználók kezébe, amelyekkel jobban tudják kontrollálni a harmadik féltől származó nyomon követési cookie-kat (sütiket). Drasztikus lépésnek tűnik, bár a Chrome nyújtotta lehetőségek még mindig kevésbé lesznek drasztikusak, [...]

A Waze-hirdetéseké a jövő?

2019. május 2.|AdWords, Hírek|

Megszokhattuk már, hogy a Google nem lassít, szinte minden hónapra jut valamilyen új funkció vagy módosítás bejelentése, sőt még április elsejei tréfák kiagyalására is marad idejük a fejlesztőknek. A legújabb módosítás a mintegy 115 millió felhasználóval rendelkező Waze navigációs applikációt érinti. A Waze néhány [...]

Április 1. – A trollok napja

2019. április 2.|Hírek, Social|

Világszerte és hazánkban is nagy hagyományai vannak az április elsejei szívatásoknak, és a legsikerültebb tréfáknak az a jutalma, hogy még évtizedek múltán is őrzi őket az emlékezet. Ilyen például az, amikor az 1980-as évek végén az akkori Népsport keretes hírben számolt be róla, hogy Maradona [...]

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

ÉRDEKEL
webdesign

EGYEDI WEBOLDALT FEJLESZTÜNK

mely legyen egy bemutatkozó oldal, vagy akár egy webáruház,
hatékonyan támogatni fogja az online marketing célkitűzéseket is.

AJÁNLATOT KÉREK

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek