CSAPATUNK 2018-09-17T10:06:56+00:00
driveonline.hu

ONLINE MARKETING CSAPATUNK

KÜLDETÉSÜNK

Küldetésünk 3 stratégiai pillérből áll. Szervezetünk minden tevékenysége ezen küldetés megvalósítását segíti.

  1. Célunk, hogy hiánypótló módon minőségi performance marketing kampánykezelést és tanácsadást nyújtsunk kis- és középvállalkozásoknak. Így egy kisebb méretű cég is fel tudja venni a versenyt a nagyvállalatokkal, az online marketing eszköztárának professzionális használatával. Olyan rendszereket és online marketing stratégiákat fejlesztünk, melyekkel minél több KKV növekedését segíthetjük, megfizethető áron.
  2. Fontos számunkra, hogy a világ egy élhetőbb hely legyen, így Drive Care programunkon keresztül számos civil szervezetnek segítünk hatékonyabbá tenni a kommunikációját az online térben. Ezen felül segítünk a kis- és középvállalatoknak a jótékonyságot profitteremtő értékesítési előnnyé alakítani.
  3. Fontos, hogy ne csak a külső érintetteket segítsük, de mindeközben egyre jobb munkahellyé és közösséggé formálódjunk. Ezért minden fejlesztésünk során kiemelt figyelmet szentelünk az alábbi munkahelyi értékek megőrzésének, építésének is: jó hangulat, közösség, egymás segítése, egyértelmű kommunikáció, karrierlehetőség, szakmai fejlődés, szellemi és anyagi megbecsülés.

Csapatunk hisz benne, hogy az eredményes kampányok titka, hogy megértsük a vállalkozásod működését és az ügyfeleid gondolkodását!

ORMÁNDLAKI BALÁZS

ügyvezető
Drive Online Marketing

Miből lesz a cserebogár, avagy egy Adwords Specialista születése

A Google AdWords-öt 6 éve ismertem meg, amikor mint egy “multi” marketingvezetőjét megkeresett egy “cég”.  Azt ígérte, hogy vége a keresőoptimalizálás gyötrelmeinek és néhány ezer forintért a Google Kereső első helyére repíti a weboldalam.

Egy kicsit szkeptikus voltam, mivel már több százezer forintot elköltöttem keresőoptimalizálásra több-kevesebb sikerrel. Mindenesetre belevágtam és a csoda nem maradt el, egy hét múlva ott virított a hirdetésem a Google első oldalának első helyén.

Ez így is volt másfél évig, amikor is egy szép nyári estén, túljutva néhány nagyobb marketing kampányon, elkezdett mélyebben érdekelni az AdWords.  Ekkor már többszázezres nagyságrendűvé vált az AdWords költés, így ez egy komoly online marketing eszköz és költségtétel volt.

Elkezdtem gőzerővel ismerkedni a felülettel. Elmentem minden létező hazai tanfolyamra, majd levizsgáztam több modulból a Google-nél és ellestem néhány trükköt olyan nemzetközi AdWords Guruktól, mint Perry Marshall és Howie Jacobson. Az első fél év tanulás után 3 dolog vált számomra nyilvánvalóvá. A kampányunk nagyon el van hanyagolva, teljes a káosz a hirdetések és a kulcsszavak között és rengeteget fizetek egy kattintásért, egy konverzióért, a ROI pedig 1 alatt van, tehát minden új ügyfélen veszítünk egy kis pénzt.

Gyökeresen átszabtam a kampányt és 3 hónap alatt 40%-ot faragtam le az ügyfél szerzésenkénti költségből. Ezen a ponton meg is váltam az ügynökségtől, hogy ne szórják tovább a pénzünket. Az ezt követő fél évben éjt nappallá téve az Adwords-öt bújtam, ez lett a hobbim. Elképesztő, mi mindent nem tud ez a rendszer: a Google jobban tudja mit fogok csinálni, mint én. 2012-ben a cégnél már 1 000 000 Ft-ot takarítottam meg 12 hónap alatt. Sokkal több ajánlatkérés negyedannyi pénzért és konverziók töredék áron…

A VONAT BEINDUL

Eközben néhány vállalkozó ismerősöm felfigyelt a sikersztorimra és megkértek, hogy építsek nekik is ilyen sikeres kampányokat. Több ügyfelemnek mára az AdWords biztosítja az új vevőinek és a megélhetésének 80%-át.  Na ez aztán az élmény! Azóta is ez motivál: lehetőséget teremteni vállalkozások számára, hogy a Google AdWords segítségével egyre sikeresebbé váljanak.

Idővel rájöttem arra, hogy sok kisvállalkozásnak nincs elég marketingre fordítható kerete, hogy más építse fel helyettük a kampányt. Szerettem volna nekik is segíteni, így születtek meg a személyre szabott tréningek. Ezek a tréningek a piacon egyedülálló módon betekintést nyújtanak az ütőképes ajánlatozási stratégiákba is és személyre szabva, a Te cégedről és ügyfeleidről szólnak.

ISMERD MEG A TELJES CSAPATOT!

Ormándlaki Balázs

PPC Quality Manager

Fekete András

Business Development Manager

Szarvas Szabolcs

Minősített AdWords Szakértő
PPC Csoportvezető

Várhelyi András

Minősített AdWords Szakértő
PPC Strategist

Szaghmeiszter Fanni

Minősített AdWords Szakértő
PPC Specialista

Metercsik József

Minősített AdWords Szakértő
PPC Specialista

Kis Tamás

Minősített AdWords Szakértő
PPC Specialista

Muhi András Zsolt

Sales Manager

Miklósi Marcell

Social/ SEO Specialista
Csoportvezető

Erős Imelda

 Social/ SEO Specialista

Cziczliper Róbert

Webfejlesztő

M. Michaletzky Magdolna

Grafikus
Webfejlesztés

Kendéné Tóth Enikő

Webdesigner
Webfejlesztés

O. Kovács Dóra

Fotós
Stratégiai Tanácsadó

Illés Róbert

Szövegíró

“Régóta AdWordsözünk már, de miután Balázsék kezelésbe vették a kampányunkat 40%-al olcsóbb lett egy vevő megszerzése és még a vevőszám is emelkedett. Kell ennél több?”
Ladovszki Balázs, Kereskedelmi Igazgató, Cityfood
“Nem győzöm megköszönni azt a hozzáállást, amit cégünk irányába tanúsítanak, egy nagyon korrekt csapat, remélem, még sokáig fogunk összedolgozni.”
Benkő Péter, tulajdonos, Gasztroker Kft.
“Cégünk gyors növekedésében a Drive Online is szerepet játszik, sokkal hatékonyabban hirdetünk, mint korábban azt tettük (más ügynökséggel).”
Egri Balázs, Ügyvezető, Autofelszerelesek.hu
“Nem gondoltam volna, hogy az új kliensek szerzése ilyen olcsó és egyszerű folyamat, ha szakértőkre bízzuk a megoldást. Nekem a Drive minőséget, szakértelemet és a kényelmet jelenti.”
Muhi Mária, Pszichológus, Családban.hu

PÖRGESD FEL VÁLLALKOZÁSODAT A DRIVE ONLINE MARKETING SIKERRECEPTJEIVEL!

AJÁNLATKÉRÉS
Ajánlatkérés