+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Az AdWords kezelőfelülete megváltozik

driveonline.huA Google AdWords fennállásának immáron 15. esztendejét ünnepelte, ez alatt számtalan új funkció, beállítás és lehetőség került napvilágra. Ezt a rettentő sok gombot, fület és adatot nem könnyű egy helyen kezelni úgy, hogy az gyors, könnyen navigálható és esztétikus legyen az Adwords kampánykezelők számára.

A Google most újra tervezi az AdWords felületét, ami a következő nagyjából egy-másfél évben végbe fog menni. Ez a ráncfelvarrás nem csak a külső megjelenést fogja érinteni, hanem back-end fejlesztéseket is magába foglal. Valószínűleg mindenki örülni fog neki, hogy remélhetőleg nem 3-4-5 másodperc lesz, amíg például a Display Hálózati fül betölt, vagy amíg belépünk egy fiókba (Display Hirdetés Galéria gyorsaságáról és működéséről ne is beszéljünk). Ez a redesign folyamat még magába foglalja az irreleváns fülek eltűnését is. Például, ha nem futnak Videók a fiókban, akkor nem fog megjelenni a Videók fül. Ez eddig csak feleslegesen foglalta a helyet és zavaró is volt, de a jövőben ez másképp lesz.

Szakemberek előzetes prognosztizálása szerint a Google Analytics felülete is színesebb és szagosabb lesz. Az Analytics interface nem annyira nagyon lassú, de arra is ráférne egy kis gyorsítás. Várva várjuk az eredményeket és addig is kitartást Mindenkinek :)

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Analytics

Mire kerestünk 2022-ben?

A kíváncsiság az ember egyik legfontosabb tulajdonsága, mert ebből táplálkozik a tudásvágy és a tanulás iránti motiváció. Nem túlzás tehát azt állítani, hogy az emberiség

Tovább olvasom »