+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Lépj velünk kapcsolatba és 1 munkanapon
belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Ingyenes, kötelezettség mentes konzultáció, ahol együtt feltérképezzük mi lenne számodra a legnagyobb segítség.
Ügynökségünk a Google Partners programban részt vevő vállalkozások elit 3%-ba tartozik Magyarországon.

10+ év belföldi és nemzetközi
tapasztalat

Átlagosan 40%-os árbevétel növekedés partnereinknél

Senior szakemberek, rendszeres beszámolók

Dun&Bradstreet-2024
unnamed (4)
MDA-vedjegy-2023_all_300x300-03
PremierPartner-RGB
image 28
image 29
unas_logo 1

Miért válaszd a Drive Online csapatát?

Díjnyertes online marketing a magyar ügynökségek TOP 3%-ból

Senior munkatársak,
átlag 3+ év tapasztalat

Nem alvállalkozókkal dolgozunk, minden kollégánk releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik

Beszámolunk az eredményekről

Rendszeres havi konzultációk során érthetően prezentáljuk az eredményeket

Tovább növekedhetsz

Ügyfeleink az előző pénzügyi évben
39% árbevétel növekedést értek el
a közzétett beszámolók alapján

Nincsenek rejtett költségek

Árazásunk átlátható, és minden ügyfelünknek egyedi ajánlatot dolgozunk ki.

Szakmai csapatunk

Írj nekünk, és 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Lépj velünk kapcsolatba!

Válassz a következő szolgáltatások közül!

(több opciót is kiválaszthatsz)

Az alábbi reCaptcha elfogadása kötelező az űrlap beküldéséhez!*

Muhi András Zsolt

Ügyfélkapcsolati vezető
Sales- és marketing vezető

Mivel készülünk az első megbeszélésre?

  • Kielemezzük a vállalkozás webes jelenlétét
  • Megvizsgáljuk a vállalkozás marketing üzeneteit
  • Átvizsgáljuk a hirdetési fiókokat
  • Feltérképezzük az online legerősebb konkurenseket

Iratkozz fel a Drive Online hírleveleire!

Hírleveleinkben naprakész információkat adunk az online marketinget érintő legfontosabb változásokról, eseményekről, és itt éred el az információkat a webináriumainkkal kapcsolatban! Iratkozz fel, hogy előnyt szerezz a versenytársaid előtt!

Esetanulmányok

Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More
Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More