+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Referenciák

Esettanulmányok

Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More
Esettanulmány

Cityfood Applikáció – UI és UX tervezés esettanulmány

A Cityfood Kft. 20 éve van jelen az ételrendelési szektorban, és az ország számos településére biztosít ebéd kiszállítást a megrendelők…
Read More
Esettanulmány

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok: Anico Kft.

Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a…
Read More
Esettanulmány

A Margitszigeti Színház Facebook és Instagram kampányai

A Margitszigeti Színház közösségi média kampányának fő célja az volt, hogy szélesítsük a színház ismertségét és elérjük a kulturális érdeklődésű…
Read More
Esettanulmány

A SaniterLine és a Drive Online Marketing együttműködése

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy egy online marketing alapokról induló, de több határterületre is kiterjedő közös munka milyen eredményeket tud hozni egy…
Read More
Esettanulmány

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok: Tranzakciók számának növelése a webshopban Konverziós arány növelése Bevétel növelés Megközelítés: Smart Shopping kampány indítása Eredmények + 0 %…
Read More
Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása…
Read More
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben,…
Read More

Iratkozz fel a Drive Online hírleveleire!

Hírleveleinkben naprakész információkat adunk az online marketinget érintő legfontosabb változásokról, eseményekről, és itt éred el az információkat a webináriumainkkal kapcsolatban! Iratkozz fel, hogy előnyt szerezz a versenytársaid előtt!