E-kereskedelem
Magyarországon közel 20 000 webshop működik. Nincs olyan terméktípus, ahol ne lenne komoly konkurenciaharc a webáruházak között. Mivel ezek a vállalkozások főleg az online térből szerzik a látogatóikat / vásárlóikat, ezért a verseny ott dől el, hogy ki milyen hatékonyan tudja beterelni a saját webshopjába a releváns érdeklődőket, valamint hogy a látogatók milyen arányban válnak vásárlóvá. A weboldalra terelés leegyszerűsítve két módon lehetséges: fizetett hirdetésekkel és organikus megjelenéssel. A fizetett megjelenéseket biztosító platformok (pl. Google, Facebook stb) folyamatosan fejlesztenek. Szinte minden hónapban történik olyan változtatás, amit a kampányok üzemeltetőinek le kell követniük, mert itt hatványozottan igaz a mondás: „Aki lemarad, kimarad.” Aki elavult technológiával hirdet az drágábban jut vásárlóhoz, vagy rosszabb esetben teljesen eltűnik a vásárlók „radarjáról”.
Érdekel
Lead- és ügyfélszerzés
Ügyfeleink egy részének abban segítünk, hogy a potenciális vásárlókkal, megrendelőkkel, kliensekkel el tudják kezdeni az érdemi kommunikációt. Ők nem közvetlenül a weboldalon adnak el, mint egy webshopot üzemeltető cég, az üzleti sikerhez azonban nélkülözhetetlen az online jelenlét. Egy ipari berendezéseket forgalmazó cég ajánlatkéréseket szeretne, egy fogorvos új pácienseket, egy tanácsadó feliratkozókat gyűjt a hírlevelére. A marketingben ezeket az online szerzett üzleti lehetőségeket leadnek hívjuk. A leadgenerálást különböző eszközökkel tudjuk segíteni: Fizetett kampányokat építünk és optimalizálunk, hogy a legrelevánsabb érdeklődőket tudjuk megszólítani (pl. Google Ads, Facebook, LinkedIn). Stratégiát alkotunk a marketingbüdzsé minél hatékonyabb felhasználására. Weboldalakat és landoló oldalakat tervezünk, hogy egységnyi látogatószám több leadet eredményezzen.
Érdekel
Brandépítés
A márkaismertség építésének az a célja, hogy a célközönség fejében egyértelműen összekapcsoljuk a problémát, amire a termékünk, szolgáltatásunk megoldást nyújt azzal az üzenettel, hogy erre a problémára vállalkozásunk hathatós megoldást kínál. Az online marketing hatékony eszközöket kínál brandépítésre. Remarketing üzenetekkel után tudjuk követni azokat az érdeklődőket, akik már jártak a weboldalunkon. A különböző érdeklődés és demográfiai alapú célzásokkal pedig új embereket is meg tudunk szólítani, akik a célközönségünkbe tartoznak. Ezekkel az eszközökkel a márkaépítés eredménye is mérhető és skálázható, ellentétben egy tévés spottal vagy óriásplakáttal.
Érdekel
Toborzás
A toborzás jellemzően ugyanúgy kihívást jelent a vállalkozások többségének, mint a megrendelések, üzleti lehetőségek bevonzása, ennek ellenére sokan még nem építettek rá jól működő folyamatokat. Ma már kevés olyan pozíció van, aminek a betöltésére elegendőnek bizonyul egy álláshirdetés feladása. Egyre komolyabb szerepe van annak, hogy hatékonyan elérjük és megszólítsuk a célközönséget, valamint annak is, hogy a megszólított potenciális munkavállalók megfelelő képet kapjanak a vállalkozásról. Ezekben a lépésekben mind szerepet kaphatnak az online marketing eszközök. Közel tízéves tapasztalattal rendelkezünk ezeknek a kihívásoknak a megválaszolására.
Érdekel