Blog2019-01-21T12:48:53+00:00

Ne félj az egyedülléttől!

By |2019. február 27.|Social|

Egy 2018-as felmérés szerint az amerikaiak többsége, különösen a 30 év alatti korosztály, magányos, de ez nem csak az Egyesült Államokra igaz, hanem gyakorlatilag a fejlett világ összes államára, beleértve Magyarországot is. Az utóbbi években számos kutatás bizonyította, hogy a magány depresszióhoz és számos betegség kialakulásához vezet, összességében pedig lerövidíti a várható élettartamot. Cal Newport, a Georgetown Egyetem professzora azonban védelmébe veszi az egyedüllétet, ...

Google szöveges hirdetések a YouTube találati listáján

By |2019. február 19.|Google Ads, Hírek|

Aprónak tűnő, ám fontos változást jelentett be a YouTube január végén, miszerint a Google szöveges hirdetései mostantól a YouTube keresési találatai között is megjelennek. A YouTube az utóbbi időben egyértelműen magasabb sebességi fokozatba kapcsolt, hiszen nemrég vezette be a helymeghatározásra épülő hirdetéseket, amelyek segítenek összekötni az egymás közelében tartózkodó vásárlókat és hirdetőket, valamint a call-to-action felhívásokat a TrueView-hirdetésekben, amelyek azonnal a hirdető honlapjára irányítják ...

Hogyan terjednek az álhírek a Facebookon?

By |2019. február 1.|Social|

Érdekes eredménnyel zárult a Princeton és a New York-i Egyetem közelmúltban lezárult kutatása, amely azt vizsgálta, kik a leginkább hajlamosak az úgynevezett álhírek (fake news) megosztására a legnagyobb közösségi oldalon. A tanulmány végkövetkeztetése az, hogy a 65 év feletti amerikai felhasználók körében jóval gyakrabban fordul elő, hogy valamilyen álhírt osszanak meg az ismerőseikkel, mint a 30 év alatti felnőttek esetében. Az álhírek terjedésének szabályszerűségei ...

Csodalámpa Alapítvány, a beteg gyerekek mosolyáért

By |2018. november 6.|Civil Sikerek|

A Drive Online 2016 januárja óta segíti a Csodalámpa Alapítvány megjelenését a „Google-világában”, elsősorban az 1%-os kampányidőszakban. Ez az Alapítvány 15 éve váltja valóra az életveszélyes betegséggel küzdő gyerekek álmát, hogy vidámságot és maradandó élményt adjon a hosszú kezelések elviseléséhez. A Csodalámpa Alapítványról A Csodalámpa és a Drive Online kapcsolata 2015-ben kezdődött, amikor 1%-os kampányunkat segítették, kollegáiknak és ügyfeleiknek ajánlották, mint támogatásra méltó ...

Miért ne állítsd le a brand kampányodat?

By |2018. október 28.|Marketing stratégia|

Az elmúlt években számos cégvezető feltette már magának a kérdést, vajon érdemes-e pénzt áldoznia saját brandje kulcsszavainak hirdetésére. Megoszlanak a vélemények a témában, egyes cikkek azt sugallják, hogy nettó pénzkidobás, mások szerint üzleti öngyilkosságot követ el, aki nem költ rá. Valójában a brand kifejezések hirdetése több szempontból is fontos. Először is, ezzel megvédhetjük brandünk kulcsszavait a konkurenciától. Másodszor, a brand kifejezések olcsók, szinte mindig ...

A méret igenis számít!

By |2018. szeptember 13.|Google Ads|

2016-ban a hirdetők örömujjongással fogadták a kiterjesztett szöveges hirdetéseket (Expanded Text Ads - ETA), hiszen hirdetéseik mérete egyik napról a másikra 50%-kal megnőtt, a kattintási ráta pedig átlagosan 20%-kal emelkedett a változtatás után. Ami azonban két évvel ezelőtt forradalmi újításnak számított, mára elavulttá vált. Sok minden megváltozott: mobileszközeink nagyobbak lettek, gyakrabban keresünk, egyre specifikusabb válaszokat akarunk kapni, és több információra van szükségünk. A Twitter ...

A mesterséges intelligencia a barátod

By |2018. július 18.|Hírek|

Hollywood régóta és nagy erőkkel dolgozik azon, hogy elültesse bennünk a mesterséges intelligenciával kapcsolatos félelmet. A 2001: Űrodüsszeia szuperszámítógépe, HAL (a név egyébként az IBM-re utal, mindhárom betűje eggyel előbb szerepel az abc-ben) szemrebbenés nélkül képes lenne feláldozni az űrhajó utasait a küldetés sikere érdekében. A Terminátor főgonosza, a Skynet még tovább megy ennél, és a következő evolúciós lépést megtéve az egész emberiséget akarja ...

A Google nem lassít

By |2018. július 11.|AdWords, Google Ads|

Alig néhány héttel azután, hogy a Google bejelentette az AdWords és DoubleClick összevonását a Google Ads márkanév alatt, további új funkciókról számolt be a július eleji Marketing Live konferencián. A négy új funkció a Responsive search, a Maximize lift, a Local Campaigns és a Smart shopping mind abba az irányba mutat, hogy a Google egyre inkább az automatizált hirdetési beállításokat igyekszik támogatni. Vegyük ...

Az e-kereskedelem mértékegysége avagy a konverziós ráta rejtelmei

By |2018. május 31.|Marketing stratégia|

Az e-kereskedelemben a „konverziós ráta” azt mutatja, hogy adott időszakon belül hány oldallátogatásból lesz tényleges vásárlás. Mivel az online értékesítés sikere azon múlik, hogyan tudjuk a passzív bámészkodókat fizető vásárlókká tenni, a konverziós ráta a legfontosabb mérőszám ebben a műfajban. Ha például egy honlapnak ezer látogatója volt az elmúlt egy hónapban, és abból tíz vásárlás realizálódott, akkor a konverziós ráta 1%. Több mint 13 ...

Neked hány másodperc után fogy el a türelmed?

By |2018. május 29.|Hírek, Marketing stratégia|

Ha három másodpercnél tovább bírod a várakozást, akkor türelmesebb vagy az átlagnál. A Google megbízásából készült egy 63 országra kiterjedő felmérés, amelynek során 79 ezer embert kérdeztek meg internetezési szokásairól, és ebből többek között az derült ki, hogy ha egy honlap betöltésével három másodpercnél hosszabb ideig szötymörög a mobil, akkor a netezők több mint fele elveszíti a türelmét, és megszakítja a látogatást. Régi közhely, ...

Ajánlatkérés