Blog2019-07-16T13:22:45+00:00

Megérkezett a Google Shopping!

2019. augusztus 23.|Külpiacra lépés|

Bár a gyakorlatban még kevesen találkoztak vele, hivatalosan már nyár eleje óta elérhető Magyarországon a Google Shopping, ami a legszerényebb becslések szerint is alapjaiban fogja megváltoztatni az online hirdetési piacot. Nézzük, miről is van szó! Mi az a Google Shopping? A Google hazánkban új [...]

Külpiacra lépés 3. – Mi kell egy sikeres nemzetközi nyitáshoz?

2019. augusztus 5.|Külpiacra lépés|

A nemzetközi terjeszkedés komoly ugrás minden cég életében. Akkor sem könnyű meglépni, ha minden feltétel adott hozzá, mert rengeteg a változó, nincsen garantált sikerrecept, és bármikor felbukkanhat egy olyan versenytárs, aki egyik pillanatról a másikra semmissé teszi értékesítési előnyünket. A sikeres külföldi terjeszkedéshez éppen [...]

Külpiacra lépés 2. – Hogyan vágjunk bele a nemzetközi terjeszkedésbe?

2019. augusztus 5.|Külpiacra lépés|

Ha nem hátráltat bennünket a nyelvtudás hiánya, és a „szalámiszagú” hazai viszonyokon is sikerül felülemelkedni, elgondolkodhatunk külföldi piacok meghódításán. Ez azonban, akárcsak egy hódító expedíció, gondos tervezést, jól átgondolt online marketing stratégiát és megingathatatlan eltökéltséget igényel. Eltökéltség Ha megkérdeznénk Milák Kristófot, szerette volna-e megdönteni [...]

Külpiacra lépés 1. – A nemzetközi terjeszkedés nehézségei

2019. augusztus 5.|Külpiacra lépés|

Szintet lépni nem könnyű feladat. Ahhoz, hogy valaki egy magasabb szintre tudjon jutni, el kell hagynia azt a komfortzónát, amelyet már ismer és megszokott, és egy új közegben kell bizonyítania rátermettségét és alkalmasságát. Az élet minden területén bátorságra és kitartásra van szükség ahhoz, hogy [...]

Az a legveszélyesebb, amikor minden rendben van

2019. július 12.|Agency Life|

Egy 2019 elején készült statisztika szerint közel kétmilliárd (!) honlap található jelenleg az interneten, és valamivel több, mint 4,1 milliárd ember használja rendszeresen a világhálót. Mindkét szám szinte felfoghatatlanul nagy, azt azonban nagyon is könnyű belátni, hogy ebben a rengetegben szinte nullával egyenlő az [...]

A Facebook újabb nagy dobásra készül

2019. július 11.|Hírek, Social|

Új (kripto) valuta bevezetését tervezi a Facebook, ami az egész pénzügyi világot felforgathatja. A Drive Online utánajárt, mit lehet tudni az új, Libra névre hallgató fizetőeszközről. Mi szükség egy új fizetőeszközre? A Libra bevezetésének hivatalosan az a célja, hogy a jelenleginél olcsóbban lehessen pénzt eljuttatni [...]

Friss szem többet lát

2019. június 25.|Agency Life|

Az élet minden területén fontos a tökéletességre törekedni, de nagy hiba abba az illúzióba ringatni magunkat, hogy a tökéletességet el is érhetjük. Az online marketingre ez a tétel hatványozottan igaz, hiszen az AdWords-kampányok és a keresőoptimalizálás világa elképesztő ütemben fejlődik és változik. Ezen a [...]

Ügynökségi élet 4. – Tévedni emberi dolog

2019. június 18.|Agency Life, Hírek|

Mindenki ismeri a mondást: „Tévedni emberi dolog”, de azt már kevesebben tudják, hogy a Senecától származó idézet itt nem ér véget, hanem így folytatódik: „a tévedésben megmaradni azonban ostobaság.” A hiba az élet része, éppen ezért nem életszerű elvárni valakitől, hogy soha ne hibázzon, [...]

Közvetlen forgalom a Google Analyticsben

2019. június 4.|Analytics|

Általánosan elterjedt tévhit, hogy közvetlen forgalom alatt azt értjük, amikor valaki úgy jut el a honlapunkra, hogy azt vagy könyvjelzővel látta el a saját böngészőjében, vagy közvetlenül begépelte a honlap címét a címsorba. Ezért boldogan kiálthat fel, aki meglát egy ilyen táblázatot: „Minden sessiont [...]

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT
webdesign

EGYEDI WEBOLDALT FEJLESZTÜNK

mely legyen egy bemutatkozó oldal, vagy akár egy webáruház,
hatékonyan támogatni fogja az online marketing célkitűzéseket is.