Blog 2018-07-18T07:42:26+00:00

Csodalámpa Alapítvány, a beteg gyerekek mosolyáért

By | 2018 november 6.|Civil Sikerek|

A Drive Online 2016 januárja óta segíti a Csodalámpa Alapítvány megjelenését a „Google-világában”, elsősorban az 1%-os kampányidőszakban. Ez az Alapítvány 15 éve váltja valóra az életveszélyes betegséggel küzdő gyerekek álmát, hogy vidámságot és maradandó élményt adjon a hosszú kezelések elviseléséhez. A Csodalámpa Alapítványról A Csodalámpa és a Drive Online kapcsolata 2015-ben kezdődött, amikor 1%-os kampányunkat segítették, kollegáiknak és ügyfeleiknek ajánlották, mint támogatásra méltó ...

Miért ne állítsd le a brand kampányodat?

By | 2018 október 28.|Marketing stratégia|

Az elmúlt években számos cégvezető feltette már magának a kérdést, vajon érdemes-e pénzt áldoznia saját brandje kulcsszavainak hirdetésére. Megoszlanak a vélemények a témában, egyes cikkek azt sugallják, hogy nettó pénzkidobás, mások szerint üzleti öngyilkosságot követ el, aki nem költ rá. Valójában a brand kifejezések hirdetése több szempontból is fontos. Először is, ezzel megvédhetjük brandünk kulcsszavait a konkurenciától. Másodszor, a brand kifejezések olcsók, szinte mindig ...

A méret igenis számít!

By | 2018 szeptember 13.|Google Ads|

2016-ban a hirdetők örömujjongással fogadták a kiterjesztett szöveges hirdetéseket (Expanded Text Ads - ETA), hiszen hirdetéseik mérete egyik napról a másikra 50%-kal megnőtt, a kattintási ráta pedig átlagosan 20%-kal emelkedett a változtatás után. Ami azonban két évvel ezelőtt forradalmi újításnak számított, mára elavulttá vált. Sok minden megváltozott: mobileszközeink nagyobbak lettek, gyakrabban keresünk, egyre specifikusabb válaszokat akarunk kapni, és több információra van szükségünk. A Twitter ...

A mesterséges intelligencia a barátod

By | 2018 július 18.|Hírek|

Hollywood régóta és nagy erőkkel dolgozik azon, hogy elültesse bennünk a mesterséges intelligenciával kapcsolatos félelmet. A 2001: Űrodüsszeia szuperszámítógépe, HAL (a név egyébként az IBM-re utal, mindhárom betűje eggyel előbb szerepel az abc-ben) szemrebbenés nélkül képes lenne feláldozni az űrhajó utasait a küldetés sikere érdekében. A Terminátor főgonosza, a Skynet még tovább megy ennél, és a következő evolúciós lépést megtéve az egész emberiséget akarja ...

A Google nem lassít

By | 2018 július 11.|AdWords, Google Ads|

Alig néhány héttel azután, hogy a Google bejelentette az AdWords és DoubleClick összevonását a Google Ads márkanév alatt, további új funkciókról számolt be a július eleji Marketing Live konferencián. A négy új funkció a Responsive search, a Maximize lift, a Local Campaigns és a Smart shopping mind abba az irányba mutat, hogy a Google egyre inkább az automatizált hirdetési beállításokat igyekszik támogatni. Vegyük ...

Az e-kereskedelem mértékegysége avagy a konverziós ráta rejtelmei

By | 2018 május 31.|Marketing stratégia|

Az e-kereskedelemben a „konverziós ráta” azt mutatja, hogy adott időszakon belül hány oldallátogatásból lesz tényleges vásárlás. Mivel az online értékesítés sikere azon múlik, hogyan tudjuk a passzív bámészkodókat fizető vásárlókká tenni, a konverziós ráta a legfontosabb mérőszám ebben a műfajban. Ha például egy honlapnak ezer látogatója volt az elmúlt egy hónapban, és abból tíz vásárlás realizálódott, akkor a konverziós ráta 1%. Több mint 13 ...

Neked hány másodperc után fogy el a türelmed?

By | 2018 május 29.|Hírek, Marketing stratégia|

Ha három másodpercnél tovább bírod a várakozást, akkor türelmesebb vagy az átlagnál. A Google megbízásából készült egy 63 országra kiterjedő felmérés, amelynek során 79 ezer embert kérdeztek meg internetezési szokásairól, és ebből többek között az derült ki, hogy ha egy honlap betöltésével három másodpercnél hosszabb ideig szötymörög a mobil, akkor a netezők több mint fele elveszíti a türelmét, és megszakítja a látogatást. Régi közhely, ...

Mitől lesz jó egy landing oldal?

By | 2018 április 25.|Marketing stratégia, Webfejlesztés|

Először is, mi az a landing oldal? Hiába jók és kidolgozottak a vevőszerző csatornáink, ha a folyamatok végén lévő oldal, ahova mutatnak, nem szolgálja kellőképpen a céljainkat! Felépíthetünk egy szofisztikált értékesítési tölcsért, végig vezethetjük rajta az érdeklődőket, de ha a végén, a honlapon nem teszi meg azt, amit szeretnénk, hiába minden fáradozásunk. A landing page, egy olyan céloldal tehát, ami minden részletében azt a ...

Megfelelő ember a megfelelő helyre

By | 2018 április 21.|Állás-toborzás|

Egy ideális világban minden ember azt a munkát végezné, amit szeret és amiben a legjobb teljesítményt tudja nyújtani. Elég körülnéznünk a szűk ismeretségi körünkben ahhoz, hogy megállapítsuk, nem élünk ideális világban, sokaknak ugyanis a munka nem más, mint szükséges rossz, amit el kell viselni, az élet pedig pénteken délután 4-kor kezdődik – jó esetben. De vajon szükségszerű, hogy ez így legyen? Tény, hogy az ...

A Nagy Testvér behunyja egyik szemét

By | 2018 április 11.|Social|

Március végén a Facebook egy szűkszavú közleményben bejelentette, hogy az elkövetkező hat hónap során kivezeti szolgáltatásai közül a Partner Kategóriákat, amelynek segítségével a hirdetők harmadik fél által szolgáltatott információk alapján célozhatták be potenciális vásárlóikat. A Partner Kategóriák mintegy öt éve létezik, és eredetileg az hívta életre, hogy a Facebook önmagában nem rendelkezik elegendő információval felhasználói vásárlási szokásairól, ezért kénytelen külső cégek segítségét (és adatait) ...

Ajánlatkérés