+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Neked hány másodperc után fogy el a türelmed?

neked-hany-masodpercHa három másodpercnél tovább bírod a várakozást, akkor türelmesebb vagy az átlagnál. A Google megbízásából készült egy 63 országra kiterjedő felmérés, amelynek során 79 ezer embert kérdeztek meg internetezési szokásairól, és ebből többek között az derült ki, hogy ha egy honlap betöltésével három másodpercnél hosszabb ideig szötymörög a mobil, akkor a netezők több mint fele elveszíti a türelmét, és megszakítja a látogatást.

Régi közhely, hogy az (üzleti) életben az tud sikeres lenni, aki a nehézségekben nem a problémát látja, hanem a kihívást és a lehetőséget. Erre a helyzetre ez hatványozottan igaz. Lehet persze siránkozni, hogy bezzeg nagyanyáink idejében hogy volt, meg hogy a mai rohanó világ, de sok értelme nincsen. Egyrészt bennünket se érdekel, mi volt száz éve, amikor azonnal meg akarunk tudni valamit, másrészt valóban megváltoztak az idők és a szokások, aki pedig talpon akar maradni, annak alkalmazkodnia kell.

A felmérés, amelynek eredményeiről a hazai internetes sajtó olyan jelentős képviselői is beszámoltak, mint a Piac és Profit, a Mediapiac.com vagy az MMonline.hu, a DriveOnline számára is lehetőséget kínált arra, hogy megossza az olvasókkal az online értékesítés során szerzett tapasztalatait, és a Cityfood példáját felhozva bemutathattuk, hogy a mobilbarát weboldalak fejlesztésébe befektetett forintok sokszorosan megtérülnek.

Az országos sajtómegjelenéseket kihasználva próbáltuk felhívni a figyelmet arra, hogy párás szemű múltidézés helyett érdemes inkább a jövőbe tekinteni és lépést tartani a változásokkal, mert aki késlekedik, az lemarad, és versenyhátrányba kerül.

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Marketing stratégia

Így tereld a kampányodat

Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az online kereskedelem legforgalmasabb időszakát, a karácsonyi szezont. Az első cikkben azt vizsgáltuk meg, mikor is kezdődik a karácsony kereskedelmi szempontból.

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Vásárlási láz

Az online kereskedelem legforgalmasabb időszakával foglalkozó háromrészes cikksorozatunk első részében azt jártuk körbe, mikor kezdődik a karácsonyi szezon kereskedelmi szempontból. A második részben most a

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Mikor kezdődik a karácsony?

A kereskedelemben a karácsony és az azt megelőző karácsonyi szezon a legforgalmasabb időszak, ezért egyáltalán nem mindegy, mikor indítjuk el az erre vonatkozó hirdetéseket. Ehhez

Tovább olvasom »