Mit jelent ez a legújabb módosítás? Azt, hogy a YouTube is bekerült a Google keresési partnerei közé, vagyis a keresési partnerekre optimalizált szöveges hirdetés kampányok újabb megjelenési felülettel bővülnek. Az újításnak köszönhetően a hirdetési kampányok kulcsszavaira lefuttatott keresések eredményei mostantól a YouTube találatai közt is megjelennek – de egyelőre csak mobiltelefonon.
Miért fontos ez minden hirdető számára? A YouTube képviselőjének elmondása szerint hónapok óta tesztelik az új rendszert, és az eredmények azt mutatják, hogy a YouTube mobilos kereséseire megjelenő szöveges hirdetések hasonló konverziós arányokat produkálnak, mint a Google keresésekre kiadott találatok. Amy Vaduthalakuzy, a Google videós hirdetések termékmenedzsere szerint ez arról árulkodik, hogy a megfelelő pillanatban a megfelelő embernek megmutatott hirdetés még egy videós kontextusban is képes arra, hogy nagyon hatékony konverziós arányt érjen el, amennyiben rímel a felhasználó szándékaira.
A kiterjesztett hirdetéseket egyelőre nem támogatja a YouTube keresőmotorja, így azok nem jelennek meg a mobiltelefonos keresések találati listájában, de a trendet elnézve ez már csak idő kérdése.
Forrás: https://searchengineland.com/now-your-google-text-ads-can-show-on-youtube-search-results-too-311328