A Waze néhány héttel ezelőtt bejelentette, hogy zero-speed takeover ad szolgáltatásuk mostantól elérhető a Google Display & Video 360 szolgáltatásán keresztül is. A 2018-ban bevezetett zero-speed takeover ad lényege röviden annyi, hogy az adott hirdetés csak akkor jelenik meg a felhasználók mobiltelefonján, ha a jármű megáll, és a meghirdetett üzlet vagy étterem egy bizonyos távolságon belül van. Az új típusú hirdetés alig egy év alatt 7,2 millió navigációt (konverziót) eredményezett, ami egyértelmű sikernek számít a Google szerint.
A bejelentés kitért arra is, hogy a Display & Video 360 alá integrált Waze-hirdetéseket összehangolják a Google Campaign Managerrel, így a hirdetők össze tudják hasonlítani a Waze-kampányok eredményességét a más platformokon megjelenő hirdetések teljesítményével.
Mindez azért számít jelentős újításnak, mert a Waze integrálása a Display & Video 360 szolgáltatásba egyben azt is jelenti, hogy a hirdetők hozzáférhetnek a programozott vásárlások inventory-jához. Ezzel a bővítéssel és a Waze-felhasználókról begyűjtött információkkal, mint a tartózkodási hely, a gyakori útvonalak, az időjárás vagy a napszak, az egyik leghatékonyabb hirdetési felületté válhat a népszerű navigációs app.