Erre a kérdésre keresi a választ a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata egy online kérdőív segítségével: https://survey.researchcenter.hu/index.php/621366?lang=hu
A magyarországi vállalatok véleményére és elvárásaira kíváncsiak, azokra a szempontokra, amelyek alapján a cégek kiválasztják, melyik ügynökségre bízzák az egyre több digitális feladatot. A Drive Online Marketing mint alapító tag és kiemelkedő piaci szereplő sok más, jó nevű ügynökséggel együtt tagja a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának, így a felmérés eredményéről első kézből értesül majd, és tud alkalmazkodni az ott megjelenő igényekhez.
Azok a cégek, amelyek tartani akarják a lépést a digitális kor kihívásaival, egyre nagyobb százalékban vonnak be online marketing ügynökségeket a munkájukba. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű feladat, hanem komoly döntés, és a DIMSZ ezt a döntést akarja megkönnyíteni a Keresőmarketing tagozat létrehozásával illetve a felmérés elindításával.
A szövetség értékes információkat remél az online kérdőívek kitöltésétől, olyan kérdésekre keresi a választ, mint hogy a cégek milyen marketingtevékenységben várnak segítséget az ügynökségektől, mely szolgáltatásokat tartanak „alapértelmezettnek”, vagy hogy mi a fontosabb a kiválasztásnál: az ajánlás vagy a szakmai jelenlét?