+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Az örök kérdés: bér webáruház vagy egyedi fejlesztésű webshop?

Egy új vállalkozás elindításakor mindig fontos kérdés az, hogyan is adjuk el a termékeinket. Milyen platformon találkozzék a kereslet és a kínálat? Kézenfekvő válasznak tűnik a webáruház létrehozása, ám egy webáruház elindítása nem egyszerű feladat. Mivel drága, időigényes és speciális szaktudást igénylő munkáról van szó, régebben csak azok tudtak webshopot üzemeltetni, akiknek megvolt ehhez a tőkéje és a szakmai csapata. Mostanra ez szerencsére megváltozott, ugyanis megjelentek a bérelhető webáruházak. Legújabb cikkünkben összeszedtük, milyen érvek szólnak az egyedi fejlesztésű illetve a bérelhető webáruházak mellett.

Webáruház bérlés
A bérelhető webshopok legnagyobb előnye, hogy nem kell milliós költségekért saját webshop motort építened, illetve megfizetned egy profi designert, aki tetszetős megjelenést varázsol az oldalnak. A legtöbb kezdő vállalkozásnak nincs anyagi forrása nulláról felépíteni egy webáruházat, a bérelhető webshopok azonban megfizethetőek számukra. Ezek a webáruházak rengeteg funkcióval rendelkeznek, és folyamatosan fejlesztik őket, ám értelemszerűen nem tudják minden ügyfelük minden egyes kívánságát kielégíteni. A bérelhető webshopok tehát azoknak jelentenek megoldást, akik nem rendelkeznek jelentős forrásokkal, és alapvetőn csak egy működő platformra van szükségük, ahol értékesíthetik termékeiket.

Webáruház fejlesztés
Az e-kereskedelem évek óta felszálló ágban van, és a közeljövőben nem is várható, hogy a növekedés üteme csökkenne. A jól működő webshop rendszerekkel és üzleti modellekkel rendelkező cégek pedig évről-évre nagyobb forgalmat tudnak elérni. Ha az üzlet beindult, a bevétel pedig folyamatosan növekszik, érdemes elgondolkodni az egyedi webáruház fejlesztésén, akkor ugyanis nem kell beérnünk általános megoldásokkal, hanem létrehozhatunk egy maximálisan testre szabott honlapot, amelyen nincsenek lehetetlen funkciók. Mivel egy fejlesztési folyamat során mindent mi határozhatunk meg, sokkal tágabb lehetőségek nyílnak arra, hogy egyedi megoldásokkal, új funkciókkal vagy akár formabontó megjelenéssel kápráztassuk el ügyfeleinket.

Növelni szeretnéd webáruházad konverzióját? Válaszd a Drive Online ingyenes auditját, és mi megtaláljuk azokat a pontokat, ahol tovább lehet növelni az eredményességet!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Marketing stratégia

Így tereld a kampányodat

Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az online kereskedelem legforgalmasabb időszakát, a karácsonyi szezont. Az első cikkben azt vizsgáltuk meg, mikor is kezdődik a karácsony kereskedelmi szempontból.

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Vásárlási láz

Az online kereskedelem legforgalmasabb időszakával foglalkozó háromrészes cikksorozatunk első részében azt jártuk körbe, mikor kezdődik a karácsonyi szezon kereskedelmi szempontból. A második részben most a

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Mikor kezdődik a karácsony?

A kereskedelemben a karácsony és az azt megelőző karácsonyi szezon a legforgalmasabb időszak, ezért egyáltalán nem mindegy, mikor indítjuk el az erre vonatkozó hirdetéseket. Ehhez

Tovább olvasom »