Tévedni emberi dologMindenki ismeri a mondást: „Tévedni emberi dolog”, de azt már kevesebben tudják, hogy a Senecától származó idézet itt nem ér véget, hanem így folytatódik: „a tévedésben megmaradni azonban ostobaság.” A hiba az élet része, éppen ezért nem életszerű elvárni valakitől, hogy soha ne hibázzon, azt viszont már joggal remélhetjük valakitől, hogy belátja tévedését, és kétszer nem követi el ugyanazt a baklövést. Egy felismert és kijavított hibából hosszú távon előnyt kovácsolhatunk, ha viszont nem látjuk be a tévedésünket, azzal örök hibaismétlésre ítéljük magunkat.

Bármennyire profi egy cég, bármilyen lelkiismeretesek az ott dolgozók, előfordulhat, hogy hibáznak. Egy magára valamit adó marketing ügynökségnél azonban létezik hibakezelési protokoll, amely garantálja azt, hogy ugyanaz a baki kétszer ne történhessen meg. A Drive Online Marketing hosszú évek tapasztalatával létrehozta a saját hibafeldolgozási folyamatát, amelynek lényege a hiba felismerése, beismerése és kijavítása, majd az így szerzett tanulságok levonása illetve megosztása minden érintettel. Hosszú távon elmondható, hogy a fejlődés záloga a hibázás, hiszen ha valaki „mindig mindent jól csinál”, akkor nincs motivációja arra, hogy változtasson a bevált vagy beváltnak hitt módszereken.

Sok ügynökségnél az a bevett szokás, hogy minden ügyfél mellé kijelöl egy online marketing kampány managert, aki töviről-hegyire megismeri annak adottságait illetve kívánságait, és igyekszik ezeknek megfelelően intézni a kampányait. Ennek a modellnek azonban megvan az a hátránya, hogy az ügynökségi kapcsolattartó munkáját nem ellenőrzi közvetlenül senki, így ha becsúszik egy-egy hiba, arra vagy egyáltalán nem, vagy csak sok idő elteltével derül fény. A Drive Online-nál ezzel szemben minden ügyfél egy csapatot kap, amelynek tagjai folyamatosan ellenőrzik egymást az évek során kifejlesztett cheklistek segítségével, illetve negyedévenként az ügynökség egy másik véletlenszerűen kiválasztott tagja is auditálja az adott kampányt, hátha friss szemmel észrevesz valami olyat, ami a benne dolgozók figyelmét elkerülte.

A Drive Online Marketing célja az ügyfelek lehető legjobb minőségű kiszolgálása. Nem azt ígérjük, hogy soha nem hibázunk, hanem azt, hogy a tévedéseket kijavítjuk, és ugyanazt a hibát soha nem követjük el kétszer!

Kapcsolódó blog cikkünk:

Idő, amíg a Google találati listájának élére kerül

Ügynökségi élet 3. – Róma sem egy nap alatt épült

Manapság ahhoz vagyunk szokva, hogy ha az embernek van elég pénze megfizetni a gyorsaságot, akkor szinte bármihez hozzá lehet jutni percek, órák vagy legfeljebb néhány nap alatt. Akadnak azonban dolgok, amelyeknek nem lehet siettetni a növekedését…
Olvass tovább »

Felek közötti megfelelő kémia

Ügynökségi élet 2. – Mi köze a kémiának az online marketinghez?

Az emberi kapcsolatoknak van egy láthatatlan és nehezen meghatározható összetevője. Ez dönti el, kit tartunk szimpatikusnak, kivel kötünk barátságot, vagy éppen kivel tudunk eredményesen együttműködni…
Olvass tovább »

Kategóriák

Mini fiók audit

INGYENES FACEBOOK VAGY GOOGLE ADS FIÓKAUDIT

Szeretnéd tudni, hogy mennyire költ hatékonyan a cégetek Facebook vagy Google Ads kampánya?
Ha havi 100 000 Ft felett van a fiók költése, akkor senior kampánymenedzser kollégáink ingyenesen elkészítik az elemzést.

KÉREM AZ AUDITOT

PÖRGESD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED!

A Drive Online Marketing segít Neked!

Ajánlatot kérek