+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Hogyan növeld Instagram oldalad elérését? II.

A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező Instagramot ma már egyetlen komolyan megtervezett marketingstratégiából sem lehet kihagyni, mivel azonban rengetegen próbálnak érvényesülni ezen a platformon, érdemes kihasználni minden lehetőséget a követők számának és az organikus elérésnek a növelésére. Legutóbbi cikkünkben már írtunk a carousel posztok, a hashtagek és a frappáns képaláírások fontosságáról, valamint a tartózkodási hely megadásának és más személyek bejelölésének lehetőségéről, most pedig folytatjuk a sort további öt hasznos tanáccsal.

  1. Használj matricákat

A matricák remek lehetőséget kínálnak arra, hogy interaktív élménnyé tegyed Instagram Storydat. Amikor létrehozol egy új történetet, megjelennek az opciók a képernyő tetején. A jobb oldalon látható lehetőségek – szűrők, matricák, rajzeszközök, szöveg – segítségével személyre szabhatod videódat. Választhatsz a legnépszerűbbek közül, vagy kereshetsz valami különlegesebbet is. A jó matrica interakcióra buzdítja az olvasókat, és a reakciókból fontos információkra tehetsz szert arra nézve, hogyan építsd fel a tartalmi stratégiádat.

  1. Légy változatos

A fényképek és a videók vegyítése a történetekben remek módszer a figyelem megragadására és fenntartására, így nem fogod elveszíteni a nézőidet. Ezzel a módszerrel az aktív elköteleződést is növelheted, például úgy, ha mutatsz egy rövid videót a követőidnek, a végére pedig odabiggyesztesz egy interaktív szavazásra felhívó matricát.

  1. Swipe-up helyett linkmatrica

Az Instagram a közelmúltban vezette ki a swipe-up linkeket, amelyeknek az volt a lényege, hogy az oldalt felfelé húzva lehetett eljutni egy másik oldalra. Ez a lehetőség azonban nem mindenki számára volt elérhető, hiszen csak azok használhatták, akik minimum 10 ezer követővel rendelkeztek. Az Insta most változtatott az eddigi gyakorlaton, és bevezette a linkmatricákat, amelyek segítségével már minden felhasználó korlátozás nélkül közzé tehet hivatkozásokat. Érdemes élni a lehetőséggel!

  1. Reels-videók megosztása

A Reels az Instagram válasza a TikTokra. Erre a felületre 30 másodperces videókat lehet feltölteni, amelyeket az Instagram szűrőivel és szerkesztő eszközeivel tudsz személyre szabni. A jó hír az, hogy ha ezeket a videókat szeretnéd megosztani az Insta feededben, ahhoz nem kell újra feltöltened és hashtagekkel ellátnod, hanem elég hozzá egy kattintás feltöltés közben, és máris látják a követőid.

  1. Légy következetes

Ha hosszú távon gondolkodsz, nagyon fontos, hogy legyen egy jellegzetes stílusod, hogy a követőid azonnal felismerjék a posztjaidat. Erre a legjobb módszer, ha egységes szűrőket, betűtípust és színeket használsz, így minden egyes posztod ugyanannak a nagy egésznek a részét képezi – csak így építheted fel a saját brandedet.

Ki akarod használni az Instagram kínálta lehetőségeket? Fordulj a Drive Online Marketing tapasztalt szakértőihez!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Marketing stratégia

Így tereld a kampányodat

Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az online kereskedelem legforgalmasabb időszakát, a karácsonyi szezont. Az első cikkben azt vizsgáltuk meg, mikor is kezdődik a karácsony kereskedelmi szempontból.

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Vásárlási láz

Az online kereskedelem legforgalmasabb időszakával foglalkozó háromrészes cikksorozatunk első részében azt jártuk körbe, mikor kezdődik a karácsonyi szezon kereskedelmi szempontból. A második részben most a

Tovább olvasom »