+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Új felhasználók elérése a TikTokon

Annak ellenére, hogy a TikTok csupán 2018 augusztusa óta érhető el világszerte, mostanra az online tér megkerülhetetlen szereplőjévé vált. Több mint 2 milliárdan töltötték már le az alkalmazást, és jelenleg mintegy 1 milliárd ember használja naponta, így az online marketing egyik legfontosabb platformjává nőtte ki magát.

Mi a TikTok titka?

A többi hirdetési platformmal szemben a TikToknak megvan az az előnye, hogy a nézők teljes fókusza a tartalomra irányul, a felhasználók 81 %-a ugyanis bekapcsolt hanggal nézi a feltöltött videókat, így a hirdetőknek nem kell attól félniük, hogy a célközönségnek bármi eltereli a figyelmét. Az Instagram sztorikhoz hasonlóan itt is teljes képernyőn látja a néző a videót, ezzel is fokozva a hirdetések hatékonyságát. A TikTokot használók átlagban naponta tizenhétszer nyitják meg az applikációt, és 315 másodpercet (több mint 5 percet) töltenek ott alkalmanként.

Mivel egyelőre még kevesen hirdetnek rajta, nem szakítja meg reklám a videókat, mint más platformokon.

Kiket érhetünk el a TikTokon?

A TikTokon olyan felhasználókat is elérhetünk, akik más platformokon nem találhatóak meg.

A TikTokot használók 38%-a ugyanis nincs jelen Facebookon, 45%-uk pedig nem regisztrált az Instragramra. A magyar felhasználók közel 40%-a a 2000 és 2010 között születettek, az úgynevezett Z generáció tagjai közül kerül ki, de az X (1960-1980) és az Y generáció (1980-2000) is 14 illetve 19%-kal képviselteti magát. A hazai TikTok használók 75%-a tehát már elmúlt 18 éves, így hirdetői szempontból nagyon is indokolt a megszólításuk.

Hogyan lehet hirdetni a TikTokon?

Magyarországon jelenleg csak hirdetési státusszal rendelkező ügynökségeken keresztül lehetséges TikTok hirdetési fiókot létrehozni. A Drive Online Marketing rendelkezik

ezzel a státusszal, így gond nélkül tudjuk segíteni ügyfeleinket az első lépésektől a folyamatos kampányokig. A Facebook hirdetésekhez hasonlóan itt is létre lehet hozni aukciós hirdetéseket, ahol tudunk különböző érdeklődésre, lokációra, nemre, korra vagy egyéb tulajdonságokra targetálni. A TikTok marketing másik nagy előnye, hogy nem feltétele az organikus kommunikáció, profil és követőgyűjtés nélkül is működik a hirdetés.

A Drive Online profi és lelkes csapata segít abban, hogy hirdetésed új felhasználókhoz is eljusson – használd ki velünk a TikTok kínálta lehetőségeket!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Marketing stratégia

Mikor kezdődik a karácsony?

A kereskedelemben a karácsony és az azt megelőző karácsonyi szezon a legforgalmasabb időszak, ezért egyáltalán nem mindegy, mikor indítjuk el az erre vonatkozó hirdetéseket. Ehhez

Tovább olvasom »