+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

A Bing hirdetések előnyei

Egyesek számára talán meglepő lehet, de nem a Google az egyetlen keresőmotor az interneten. Bár a legfrissebb adatok szerint a piaci részesedése 90% feletti, számos más keresőmotor igyekszik letaszítani a trónról, és ezek közül a Microsoft keresője, a Bing a legnépszerűbb. A Bing 3% körüli részesedése nem tűnik túl acélosnak, van azonban néhány érv, amely egyértelműen amellett szól, hogy egy jól átgondolt, többplatformos marketingstratégiából hiba lenne kihagyni a Bing kampányokat.

A Bing használók köztünk vannak

A statisztikák szerint minden harmadik internethasználó használ Binget, ráadásul fokozatosan nő azoknak a száma, akik első számú keresőként számolnak vele. A világ összes országában elérhető, és 105 nyelven lehet kereséseket indítani vele. 3%-os piaci részesedése ellenére az internetes keresések 7%-áért felel, és havonta több mint 1 milliárd látogatója van. A Microsoft Bing az internet 28-ik leglátogatottabb oldala.

Miért érdemes Bing hirdetéseket használni?

A Google hirdetések piaca nagyon sok területen telítetté vált, egyre drágábbak a kattintások, és viszonylag nehéz új vásárlókat szerezni ezen a felületen. A Bing ezzel szemben viszonylag új platformnak számít Magyarországon, mostanában kezdik felfedezni maguknak a netezők, és évről évre 50%-kal nő használóinak száma, ráadásul a Microsoft révén olyan felhasználók is elérhetőek, akik a Google hirdetésekkel nem. A kisebb elérés előnye, hogy kevesebb hirdető van jelen a rendszerben, így (egyelőre) nem olyan éles a verseny. A kisebb versenynek köszönhetően pedig kedvezőbbek a kattintási díjak, így a konverziós költségek is alacsonyabbak. Nagy előnye még a Bingnek, hogy úgy alakították ki a hirdetési rendszerét, hogy könnyen átjárható a Google-ből, ezért a Kereső kampányokat gyakorlatilag időveszteség nélkül át lehet hozni a Google Ads hirdetői fiókból. Mint minden új hirdetési lehetőségről, a Bing kampányokról is elmondható, hogy minél előbb veszi igénybe valaki, annál nagyobb előnyre tehet szert a versenytársakkal szemben.

Ha szeretné kiterjeszteni online marketingstratégiáját, válassza a Drive Online Marketing profi csapatát – szakembereink nagy tapasztalattal rendelkeznek a Bing hirdetések professzionális kezelésében!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek