Régóta fent van a “következő lépések” listán, kipipáltuk: a Drive Online Marketing MagNet Bankra váltott. De mi az, amit tudni érdemes a közösségi bankolásról, azaz mitől közösségi a bank?
A MagNet Bank célja az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás, a pénzügyi tudatosságra való nevelés. Abban hisznek, hogy létrehoznak egy értékközpontú társadalmat és összekapcsolják a szereplőket. Transzparensebbé teszik a pénz útját, az egyéni döntési alternatívákat, így láthatóvá téve a személyes hatásokat. Az évek és a számok azt mutatják, hogy ez sikerül nekik, de mit tudnak ők?
Náluk az ügyfelek döntik el, hogy a bank nyereségének 10%-ával mely civil szervezeteket támogassák. A KAP (Közösségi Adományozási Program) program keretein belül tehát a bank tulajdonosi köre minden évben lemond az adózott eredmény 10%-áról, majd feljogosítja az ügyfeleket, hogy ezzel segítsék a programban résztvevő civil szervezeteket. Így a MagNet Bank ügyfeleinek lehetősége nyílik arra, hogy számukra fontos célokat támogassanak, saját bankjuk profitjából.
Még a bankkártyás vásárlással is örömet szerezhetünk másnak anélkül, hogy ez nekünk pénzbe kerülne, ugyanis egy-egy vásárlás után automatikusan támogatják az általunk választott civil szervezetet. Ebből adódóan a jól megszokott rutinfeladatok – mint például egy hétvégi bevásárlás – újabb értelmet nyernek!
Számunkra a legnagyobb élmény, hogy elképesztő fejlettségű Netbankkal rendelkeznek, nem is csoda a program sikere, mely magáért beszél: a Magnet Bank többször elnyerte a az Év társadalmilag felelős bankja kitüntetést a MasterCard Év Bankja versenyen.