A Drive Online 2016 januárja óta segíti a Csodalámpa Alapítvány megjelenését a „Google-világában”, elsősorban az 1%-os kampányidőszakban. Ez az Alapítvány 15 éve váltja valóra az életveszélyes betegséggel küzdő gyerekek álmát, hogy vidámságot és maradandó élményt adjon a hosszú kezelések elviseléséhez.
A Csodalámpa Alapítványról
A Csodalámpa és a Drive Online kapcsolata 2015-ben kezdődött, amikor 1%-os kampányunkat segítették, kollegáiknak és ügyfeleiknek ajánlották, mint támogatásra méltó civil szervezetet, a Csodalámpát.
Alapítványunk a hagyományos médiában viszonylag erősen jelen volt, azonban az online világban megfelelő szakértelem hiányában csak tapogatództunk. Tudtuk, hogy előbb-utóbb itt is profi módon kell megjelennünk.
Hozzáértő támogatót kerestünk tehát és magától értetődően a Drive Online csapata jutott eszünkbe.
Kérésünkre, azonnal igent mondtak, így 2016 januárja óta szakértelmüknek és menedzselésüknek hála a „Google-világban” is megfelelő módon, érdemben megjelentünk, főleg a számunkra kritikus 1%-os kampányidőszakokban.
Külön köszönjük, hogy bemutatkozási lehetőséget biztosítottak számunkra a Drive Online által szervezett több szakmai konferencián, ahol ügyfeleikhez is közelebb hozhattuk, bemutathattuk a Csodalámpa tevékenységét.
A Csodalámpa Alapítványról
Csodalámpa Alapítvány 15 éves sikeres tevékenysége alatt eddig már 3500 életveszélyes betegséggel küzdő 3-18 év közötti gyermek álmát váltotta valóra azzal a céllal, hogy a kívánságuk megvalósításával váratlan örömet, vidámságot, maradandó élményt és ezzel erőt adjon a gyermekeknek és a családjuknak a hosszú kezelések elviseléséhez.
A kisebbek általában játékokat, a nagyobbak számítástechnikai eszközöket kérnek. Mások szeretnének a családdal nyaralni, netán delfint simogatni vagy éppen hőlégballonozni. Életre szóló élmény számukra, ha sportoló-, művész hírességekkel, példaképeikkel találkozhatnak.
A megvalósult álmokról készült beszámolók mindegyike olvasható a www.csodalampa.hu weboldalon.