Az egyes marketingkampányokra vetítve ez azt jelenti, hogy nem létezik tökéletes kampány, de több útvonalon is meg lehet kísérelni annak elérését. Vagyis amit tökéletesnek gondolunk, az minden bizonnyal még tovább fejleszthető, csak meg kell találnunk azokat az elemeit, amelyeken javítani lehet. Sok szakmában ismert az a jelenség, amikor valaki „túl közelről” nézi a saját művét, és nem látja meg benne azokat az apró hibákat, amelyek másoknak azonnal szemet szúrnak. Ezért van szükségük például a legnagyobb íróknak, a nyelv talán legavatottabb ismerőinek is szerkesztőkre és korrektorokra, hogy legyen valaki, aki a közellátásuk okozta hibákat korrigálja. Vagy ezért fordulhat elő a világ legjobb sakkozóival is néha, hogy elnéznek egy-egy állást.
Az online marketingkampányok esetében is hatékony módszer az, ami ilyenkor segíthet: a friss szem – akár a miénk, akár másé. Ha egy rövid időre elvonatkoztatunk a helyzettől, megpróbáljuk elfelejteni a korábban átgondolt megoldásokat, és úgy tekintünk az adott kampányra, mintha akkor látnánk először, jó eséllyel találunk benne olyan elemet, amelyen lehet fejleszteni. És minél frissebb a szem, annál valószínűbb, hogy észreveszi, milyen irányba tehetünk még egy lépést a tökéletesség felé.
A Drive Online Marketing kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfelei mindig a legjobb minőségű szolgáltatást kapják, ennek része a kampányok folyamatos felülvizsgálata, mert csak így lehet a jót még jobbá, a kiválót majdnem tökéletessé tenni. Ennek érdekében minden héten tartunk kampány optimalizáló értekezletet, ahol az egész csapat elemez ki egy-egy fiókot és ír fejlesztési tervet. Belső audit rendszerünkbe minden ügyfél fiókra legalább 3 havonta sor kerül.