+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Hogyan maradjunk a csúcson hatékony online marketinggel?

A koronavírus sok területen hozott változást az életünkbe, megváltoztak a fogyasztói szokások, és új trendek alakultak ki, ezekre a jelenségekre pedig a cégeknek is reagálniuk kell, ha nem akarnak lemaradni az online hirdetői versenyben. A járvány miatt emberek milliói intéznek egyre több dolgot az online térben, ami komoly kihívást jelent a fogyasztókat megszólítani kívánó vállalkozásoknak.

Az első kézből származó adatok felértékelődése

Azokat az információkat nevezzük első kézből származónak, amelyek közvetlenül a fogyasztótól – CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés), weboldal elemzés, értékesítés, stb. révén – jutnak el hozzánk, és amelyeket mindig bizalmasan, a hatályos törvényeket figyelembe véve kell kezelni. Ezek az adatok különösen hasznosak a hirdetők számára, ezek segítségével ugyanis hatékonyabbá tehető az online marketing, ami segít a csúcson maradni.

  1. A célközönség megismerése

A változó szokásokra vagy az új fogyasztói csoportok megjelenésére az a vállalkozás tud a leghamarabb reagálni, aki minél jobban ismeri saját fogyasztóit. Az első kézből származó adatokból kiolvashatóak bizonyos folyamatok, például a fogyasztók igényeinek megváltozása. Ebben nagy segítség lehet a Google Analytics, illetve a Google Audience Insights eszköz.

  1. A legértékesebb fogyasztók megszólítása

A jól közvetített és célba juttatott üzenet ezekben az időkben fontosabb, mint valaha. Az első kézből származó adatokra épülő stratégia alkalmas arra, hogy minden ügyfél személyre szabott üzenetet kapjon, amivel minimalizálni lehet az eredménytelen marketing költéseket. Ebben segíthet a Google két eszköze, a Customer Match, valamint a Remarketing Audiences.

  1. A felhasználói élmény növelése

A változó felhasználói szokásokról begyűjtött adatok a felhasználói élmény növelésére is felhasználhatók. Sokat jelenthet például egy fejlesztői finomhangolás az oldal kezelésében vagy célzott kreatívok készítése a legnépszerűbb termékekhez. A Google Optimize eszköz segítségével feltérképezhetők a fogyasztók preferenciái.

Bízd profikra online kampányaid kezelését – a Drive Online Marketing tapasztalt szakemberei segítenek kevesebb hirdetési költségből több rendelést elérni!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Analytics

Mire kerestünk 2022-ben?

A kíváncsiság az ember egyik legfontosabb tulajdonsága, mert ebből táplálkozik a tudásvágy és a tanulás iránti motiváció. Nem túlzás tehát azt állítani, hogy az emberiség

Tovább olvasom »