+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Mire kerestünk 2022-ben?

A kíváncsiság az ember egyik legfontosabb tulajdonsága, mert ebből táplálkozik a tudásvágy és a tanulás iránti motiváció. Nem túlzás tehát azt állítani, hogy az emberiség fejlődése mögött talán ez a legfontosabb hajtóerő. Modern világunkban kíváncsiságunkat egyre többször az interneten elégítjük ki, hiszen a világhálón látszólag minden információhoz hozzá tudunk jutni. Éppen ezért érdekes a Google minden év elején közzétett beszámolója az előző esztendő legnépszerűbb kereséseiről – ezekből válogattunk legújabb blogcikkünkben.

Háború, iPhone14 és Johnny Depp

A tavaly februárban kitört orosz-ukrán háború nemcsak a résztvevő feleket vagy azok szövetségeseit érinti, hanem túlzás nélkül az egész világot, ezért egyáltalán nem meglepő, hogy a leggyakoribb kereséseket összesítő lista harmadik helyén Ukrajna áll. Keleti szomszédainkat csupán az India-Anglia krikettmérkőzés és a Wordle nevű szókitaláló játék előzte meg 2022-ben. A negyedik helyen a 96 évesen elhunyt II. Erzsébet szerepel, aki ezzel megelőzte a Katarban rendezett labdarúgó-világbajnokságot, míg a szeptemberben piacra dobott iPhone 14 csak a nyolcadik. Johnny Depp és Will Smith toronymagasan vezeti a hírességek keresési listáját (még Vlagyimir Putyint is sikerült leszorítaniuk a dobogóról), de aligha a filmjeik, sokkal inkább a botrányaik miatt. Előbbi a válása, utóbbi a tavalyi Oscar-gálán mutatott viselkedése miatt kerülhetett a lista első, illetve második helyére.

Ukrajna, népszámlálás, Herceg Erika

Ami a világot érdekli, az a magyarokat sem szokta hidegen hagyni, ennek megfelelően Ukrajna elsősége megkérdőjelezhetetlen a magyar lista élén, utána azonban két „hungarikum” következik, a tavalyi népszámlálás, illetve a parlamenti választás. Ezeket követi a 2022-ben igen hektikusan alakuló EUR-HUF árfolyam, majd a hazai celebéletbe váratlanul berobbanó Herceg Erika. Sokakat érintett a rezsicsökkentéssel kapcsolatos kormánydöntés is, ezért az MVM egészen a hetedik helyre kúszott fel a ranglistán, a keresések alapján pedig Herceg Erika után az egymás oldalán új életet kezdő Kulcsár Edina és G.w.M a legnépszerűbb magyar sztárok.

A Google sok mindent tud rólunk, talán olyan dolgokat is, amelyekkel magunk sem vagyunk tisztában, aki pedig ismeri a Google működését, az hatékonyan tudja működtetni online marketing kampányát. A Drive Online Marketing szakemberei segítenek megtalálni a sikerhez vezető utat!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek