Korábbi terveikben is nagy hangsúlyt kapott a digitalizáció, de a járvány okozta hatások felgyorsították ezt a folyamatot.
2020. áprilisában 251%-os növekedést könyveltek el az online vásárlások számában az előző év áprilisához képest, ami komoly terhelést jelentett az online rendszereikre. Ennek hatására (is) webshopjuk tekintetében a felhő technológiák mellett köteleződtek el.
Ennek segítségével lejjebb tudják szorítani a IT költségeket, egyszerűsíteni tudják a munkafolyamatokat, növelni tudják a hatékonyságot és a felhasználói élményt. Lehetőségük van jobban használni a data science-t a vásárlóik jobb megértésére, amivel optimalizálni tudják a készletezést és a promóciókat. A felhőbe való költözésnek az egyik legnagyobb előnye, hogy le lehet csökkenteni a kockázatát annak, hogy a weboldal leálljon, ami ilyen forgalom mellett nagyon komoly bevételkiesést és ügyfélvesztést eredményezhetne.
Tovább a cikkre:
https://www.thinkwithgoogle.com