+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel

A kihívás:

Eredmények

+ 0 millió

Megtekintés

+ 0 %

Javulás az előző évhez képest

+ 0 %

Megtekintési arány

Partnerkapcsolat a Drive Online-nal
Marketingügynökségükkel – a Drive Online-nal – 2015-ben kezdődött együttműködésük, és partneri kapcsolatuk mindenféle online marketing tevékenységre kiterjed. A Drive Online a fenti cél megvalósítására a YouTube videóhirdetéseket választotta, ami 2018-ra fontos szerepet kapott online marketing stratégiájukban – és rendkívül hatékony marketingeszköznek bizonyult.

 

A megközelítés
A Drive Online csapata létrehozott egy Google API kapcsolaton alapuló, belső folyamatellenőrző rendszert a kampányok elemzésére. Folyamatos belső fiókauditokkal és részletes optimalizációs lépésekkel támogatták kollégáikat a minőségi kampánymenedzsmentben. Az ügynökség a Google Data Studio felületén létrehozott, automatizált és adatvizualizált jelentésekben prezentálta az eredményeket. Az Interfood esetében az ügynökség kezdettől fogva részt vett a YouTube tartalmak stratégiájának kidolgozásában és a videókreatívok megalkotásában.

 

Az eredmények
Saját várakozásaikat is túlszárnyalva, az Interfood YouTube videóhirdetései évről évre pozitív eredményeket hoznak. A közel 4,5 millió megtekintéssel büszkélkedő videótartalmak mintegy 20 ezer konverziót produkáltak, ami 129%-os növekedést jelent az előző év azonos periódusához képest. A megtekintési költségek 63%-kal csökkentek az előző évhez képest, a konverziók költsége pedig 26%-kal. A minőségi videótartalmaknak és a vásárlóknak felszolgált releváns hirdetéseknek köszönhetően a kreatívok megtekintési aránya 72%-ra emelkedett.

 

„Nagyszerű, hogy átfogó YouTube stratégiánk lett az új ügyfelek toborzásának legfőbb forrása.”
Ladovszki Balázs, az Interfood marketingvezetője

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása Smart Shopping kampány maximalizálása Eredmények

Tovább olvasom »