Az Anico Kft. számára tervezett kis költségvetésű üzleti célú kampány stratégiai megközelítése a 8 millió forint alatti kereteken belül a hatékonyság maximalizálására összpontosít. Az 1991 óta piacvezető vállalkozás minőségi adóvevők értékesítésével, szervizelésével és ügyféltanácsadással foglalkozik. A kampány központi célkitűzése a megtérülés növelése, ahol minden hirdetési költés egységnyi összegéből a lehető legnagyobb hatást kívánjuk elérni. Ennek érdekében a célcsoport pontos meghatározása elengedhetetlen. A kampány fókuszában olyan magánszemélyek és vállalkozások állnak, akik napi munkájuk során kiemelten fontosnak tartják a rádiós technikát.
A kampány kreatív elemei olyan értékesítési pontokat emelnek ki, amelyek hangsúlyozzák az Anico Kft. termékeinek és szolgáltatásainak kiemelkedő minőségét és megbízhatóságát. Az online eszközök kombinációja révén a kampány célja elérni a szélesebb rétegeket, ugyanakkor a közvetlenül érintettek figyelmét is megragadni. Az eredmények méréséhez és optimalizáláshoz a kampányidőszak alatt folyamatosan monitorozzuk a konverziókat és a költéseket. Az adatok elemzése segít a kampány stratégiájának dinamikus alkalmazásában, optimalizálva azt az elvárások és a piaci változások függvényében. Ezzel a módszerrel biztosítjuk, hogy az Anico Kft. a rendelkezésre álló költségvetés mellett is maximális megtérülést ér el a kampány során.

A kampányaink tervezését és lebonyolítását az Anico Kft. számára Google Ads kampányokkal hatékonyan és eredményesen hajtottuk végre, a megtérülés maximalizálása érdekében. A kampányok stratégiai tervezésénél kiemelkedő figyelmet fordítottunk a költséghatékonyságra és a kampányok folyamatos optimalizálására. A Google Ads platform lehetőségeit kihasználva folyamatosan teszteltük az ajánlattételi stratégiákat, miközben a smart kampányok rugalmasságával élve maximalizáltuk a hirdetéseink hatékonyságát. Performance max kampányokat futtatva figyelemmel kísértük a webshopban elérhető termékek árrését, és ennek alapján finomhangoltuk a kampányok beállításait.
A szoros együttműködés a megbízóval lehetővé tette számunkra, hogy az ügyfél igényeinek megfelelően definiáljuk a célzott kampányokhoz tartozó termékcsoportokat és termékeket. Ezáltal gyorsan és hatékonyan reagálhattunk a piaci változásokra, és azonnali optimalizációs lépéseket hozhattunk a kampányok teljesítményének javítása érdekében. Az eredmények szisztematikus monitoringjával és a kampányok teljesítményének állandó értékelésével biztosítottuk, hogy a kis költségvetés ellenére is optimális megtérülést érjünk el. A kampányok sikere az ügyféllel való szoros együttműködés és a piaci dinamikák gyors felismerése révén jelentősen javult, megerősítve az Anico Kft. pozícióját a rádiós technika piacán.

A költségstruktúra kialakítása során a Google Ads kampányokat stratégiailag terveztük meg az ügyfelünk, az Anico Kft. számára. Az átlátható és hatékony költségstruktúra kialakításának kulcsfontosságú szempontjai között szerepeltek az árrés, termékkészlet, és a piaci helyzet. A költségvetés kialakításakor prioritást élvezett az ügyfél számára optimális megtérülés elérése. A performance max kampányokra helyeztünk hangsúlyt, melyek a legújabb Google Ads funkciókra épülve lehetővé teszik a kampányok automatizált és hatékony kezelését. Ezen kívül a remarketing stratégiát alkalmazva növeltük a kampányok hatékonyságát, a már érdeklődést mutató látogatókhoz való visszatérés révén.
A költségstruktúra részeként szűk célzású kereső kampányokat is beépítettünk, melyek specifikus kulcsszavakra és célközönségre fókuszáltak, ezzel növelve a hirdetések relevanciáját és a konverziós arányt. A költségvetés egyensúlyban tartására az állandó monitorozás mellett a kampányokat folyamatosan optimalizáltuk az aktuális piaci tendenciák és az ügyfél igényeinek megfelelően. Az így kidolgozott költségstruktúra és kampánystratégia együttesen eredményezte, hogy az Anico Kft. kis költségvetés mellett is kiemelkedő megtérülést ért el, és hatékonyan helyezte el magát a rádiós technika piacán, fenntartva és növelve versenyképességét.
Eredmények - Július
Havi költségkeret
Kampánykeret megtérülés
Az elért eredmények adatai szilárd bizonyítékul szolgálnak arra, hogy kampánystratégiánk milyen hatékonyan járult hozzá az ügyfél üzleti növekedéséhez. 2023. júliusban a kampányok megtérülése 11,7-szeres volt, ami már önmagában is kiemelkedő eredmény, figyelembe véve a 300 000 HUF havi költségkeretet. Az év során folytatott optimalizációs folyamatoknak köszönhetően novemberre sikerült még inkább fokozni a hatékonyságot, ahol az összköltség 225 000 HUF volt, és a megtérülés elérte a 30-szoros értéket. Ez a jelentős növekedés egyértelműen mutatja a kampányok skálázhatóságát és a költséghatékony eredményességet. Az aktuális decemberi adatok is további növekedést jeleznek a megtérülés tekintetében, amely további előrelépést mutat az eredményesség terén.
A mostani 30-szoros megtérülést összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakával, láthatóan megháromszoroztuk a kampányok termelékenységét, hiszen tavaly novemberben 400 000 HUF költés mellett csak 9-szeres megtérülést értek el a kampányok. Ezen eredmények mögött a kampányok stratégiai finomhangolása, az adatok alapján történő dinamikus optimalizálás és a rugalmas költségstruktúra kialakítása áll. Az Anico Kft. számára biztosítottuk, hogy a rendelkezésre álló költségvetés maximális hatékonysággal szolgálja az üzleti célokat, miközben a kampányok folyamatosan alkalmazkodnak a piaci változásokhoz. A növekvő megtérülés és az előző évhez képest jelentős teljesítményjavulás alapján bizakodóan tekintünk a jövőbeli együttműködési lehetőségekre.
Eredmények - November
Havi költségkeret
Kampánykeret megtérülés
Az elért eredmények szilárd alapot képeznek a további együttműködésre. A 2024-es évre tovább finomhangoljuk a kampányokat, hogy az Anico Kft. számára fenntartható üzleti növekedést és versenyképességet biztosítsunk a rádiós technika piacon.