+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

Emark: Shopping kampány esettanulmány

Célok:

Megközelítés:

Eredmények

+ 0 %

Tranzakciós szám növekedés

+ 0 %

Bevétel
növekedés

+ 0 %

Tranzakciós arány növekedés

Az emark.hu egy széles termékpalettát lefedő, több ezer terméket forgalmazó webshop, amely fokozatosan növekedett mind bevétel tekintetében, mind tranzakciós számokban. Ugyanez igaz volt a Google Ads kampányokra is a folyamatos fejlesztéseknek és optimalizálásoknak hála (pl. smart bidding). A fiókban az évek során mindenféle kampánytípust használtunk, ami elősegíthette az értékesítést, például keresőkampányokat, szegmentált DSA-t, dinamikus remarketinget. Idővel a webshop számainak növekedési üteme csökkenni kezdett, és ezzel együtt a kampányok teljesítményének növekedése is megtorpant.

Elkezdtük vizsgálni, milyen eszközökkel lehetne tovább növelni a tranzakciók számát és a bevételt a költségek megtartása mellett. Ekkor döntöttünk a Shopping kampány alkalmazása mellett, és már a megjelenése pillanatától kezdve, 2019 szeptemberétől indítottunk a fiókban egy Smart Shopping kampányt. Tökéletes eszköznek tűnt a webshop számainak további növelésére, mivel ezt a kampánytípus a webshopokra találták ki. Így a Merchant Center beállítása és az ehhez szükséges adattábla feltöltése után el is indult a kampány.

A webshop teljesítménye az optimalizálási fázis után egyből növekedésnek indult, ez már az ősz és a tél folyamán is kiválóan látszott. A kezdeti pár hónapos felfutási fázis után 2020 első félévében megvizsgáltuk, hogyan teljesítettek a Google Ads kampányok 2019 első félévéhez viszonyítva.

A webshop szempontjából legfontosabb mutatókat vizsgáltuk – a tranzakciók számát, a tranzakciós arányt és a bevételt, a növekedésük pedig kiemelkedő volt.

A tranzakciók száma 194%-kal növekedett, és ennek a növekedésnek az oroszlánrészét, 94%-ot a Shopping kampány termelte.

A tranzakciós arány 63%-kal emelkedett. Méghozzá úgy, hogy a Shopping kampánynak is hála az átkattintók száma is növekedett 78%-kal. Tehát az is látszik, hogy az átkattintók releváns vásárlóknak bizonyultak.

Ami a Google Ads kampányokat illeti, a talán legfontosabb mérőszámban, a bevételben 385%-os növekedést sikerült elérni. Ennek a növekedésnek a Shopping kampány hozta a 85%-át.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Esettanulmány

Autófelszerelések: Elemzés 2019 Q2 – 2020 Q2

Célok: COVID-19 hatásainak enyhítése, illetve növekedési potenciál kihasználása Tranzakciószám növelése ROI+ megközelítéssel Költési lehetőségek kiaknázása Megközelítés: Automata ajánlattételi stratégiák kihasználása Smart Shopping kampány maximalizálása Eredmények

Tovább olvasom »
Interfood logó
Esettanulmány

Interfood: Youtube hirdetések esettanulmány

Az Interfood túlszárnyalja saját várakozásait a vásárlóknak felszolgált releváns videóhirdetésekkel A kihívás: Az Interfood mindennapos étel házhoz szállításra és szupermarketekben, illetve kisebb élelmiszerboltokban kapható elvihető

Tovább olvasom »