+36 30 246 89 25
Facebook Instagram Linkedin

2022-es online trendek számokban

A Cloudflare évről évre különböző internetes statisztikákkal lepi meg a világot. A 2022-es évről készített felméréseik több érdekes trendre is felhívják a figyelmet, ezek közül válogattunk legújabb blogcikkünkben.

Tavaly tovább nőtt az internetforgalom

A Cloudflare mérései szerint a tavalyi esztendőben 23%-kal nőtt az internetforgalom, aminek számos tényező áll a hátterében. Egyrészt az online kereskedelem, amelynek hatalmas lökést adtak a koronavírus miatti lezárások, tovább folytatja a szárnyalást. Úgy tűnik, egyre több fogyasztó fedezi fel az internetes vásárlás előnyeit, amire a cégek azzal reagálnak, hogy egyre többet fordítanak online marketingre. Másrészt egyre több és egyre nagyobb adatra van szükségünk a mindennapokban, ami óhatatlanul a forgalom növekedését erősíti.

Újra a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal

Az utóbbi évek egyik világszerte megfigyelhető tendenciája volt, hogy a Facebook látogatottsága folyamatosan csökkent, részben a cég adatvédelmi szabályokat kissé lazán kezelő magatartása, részben az új platformok, elsősorban a TikTok elszívó hatása miatt. 2022 végére azonban úgy fest, megfordult a trend, a Facebook ugyanis visszaszerezte az első helyet, megelőzve a korábbi első TikTokot. A harmadik helyre az Instagram futott be.

Kinél vásárolnak a legtöbben?

Az e-kereskedelem első számú platformja továbbra is az Amazon, (arról, hogy az Amazon egyelőre miért nem lépett be a magyar piacra, korábbi cikkünkben elmélkedtünk), ezt követi az Ebay, majd a nálunk kevésbé ismert, a kínai Alibaba tulajdonában lévő Taobao.

A Google az élen

2021 végén kisebb meglepetést okozott, amikor a TikTok lett az év leglátogatottabb oldala, tavaly azonban „helyreállt a világ rendje”, a Google ugyanis visszavette az első helyet. A Google-t a Facebook követi a népszerűségi versenyben, a harmadik helyet holtversenyben az Apple és a TikTok szerezte meg, az ötödik pedig a YouTube lett. Az e-kereskedelmi listát vezető Amazon a hetedik.

Ha az internet folyamatosan változó világában szeretne eligazodni annak érdekében, hogy növelje weboldala látogatottságát és cége hatékonyságát, válassza a Drive Online Marketing tapasztalt csapatát!

Tetszett a cikkünk? Osszd meg másokkal!

Kapcsolódó cikkek

Marketing stratégia

Így tereld a kampányodat

Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az online kereskedelem legforgalmasabb időszakát, a karácsonyi szezont. Az első cikkben azt vizsgáltuk meg, mikor is kezdődik a karácsony kereskedelmi szempontból.

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Vásárlási láz

Az online kereskedelem legforgalmasabb időszakával foglalkozó háromrészes cikksorozatunk első részében azt jártuk körbe, mikor kezdődik a karácsonyi szezon kereskedelmi szempontból. A második részben most a

Tovább olvasom »
Marketing stratégia

Mikor kezdődik a karácsony?

A kereskedelemben a karácsony és az azt megelőző karácsonyi szezon a legforgalmasabb időszak, ezért egyáltalán nem mindegy, mikor indítjuk el az erre vonatkozó hirdetéseket. Ehhez

Tovább olvasom »